וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שנה אחרי: מועדון לזכרו של דניאל, שנהרג מפצמ"ר בצוק איתן

29.7.2015 / 20:07

בקיבוץ נחל עוז התקיים טקס מרגש, שבו הונחה אבן הפינה למועדון ילדים חדש, על שמו של דניאל טרגרמן בן הארבע, שנהרג באוגוסט שעבר. רעיית ראש הממשלה שהשתתפה במעמד אמרה: "דניאל הקטן הפך לבנם של כל אזרחי ישראל"

צילום: שי מכלוף, עריכה: קשת סידי
דניאל טרגרמן שנהרג מפגיעת פצמ"ר בשער הנגב במבצע צוק איתן, אוגוסט 2014. באדיבות המשפחה
שנה למותו. דניאל טרגרמן/באדיבות המשפחה

בקיבוץ נחל עוז שבשער הנגב התקיים היום (רביעי) טקס הנחת אבן פינה למועדון ילדים על שמו של בן הקיבוץ, דניאל טרגרמן בן הארבע, שנהרג מפצצת מרגמה שהתפוצצה בקיבוץ במהלך מבצע "צוק איתן". טרגרמן נפצע באורח אנוש מרסיס שפגע בו ישירות בשעה ששיחק בביתו, וכעבור זמן קצר נקבע מותו.

בטקס השתתפה רעיית ראש הממשלה שרה נתניהו, שנפגשה עם הוריו של דניאל, גילה ודורון. "אני מקווה שיחד עם אורי ויובל, תזכו לנחמה אמיתית", אמרה להורים השכולים. "אני מחזקת את ידיכם ומאחלת שעוד תראו הרבה ימים טובים".

שרה נתניהו בטקס הנחת אבן פינה למועדון ילדים ע"ש דניאל טרגרמן, נחל עוז, 29 ביולי 2015. חיים צח, לשכת העיתונות הממשלתית
נתניהו, היום/לשכת העיתונות הממשלתית, חיים צח

נתניהו הוסיפה כי חנוכת המועדון על שמו של דניאל ממחישה את הדבקות בחיים. "אני זוכרת את אותו יום השישי עצוב, כשהודיעו שדניאל נהרג לפני שהספיק להיכנס למרחב המוגן. אני זוכרת את הכאב הנורא, את היגון, את תחושת הזעם הגדולה על האובדן של חיים צעירים בידי מרצחים. גם היום, שנה אחרי, קשה לתפוס ובלתי אפשרי להבין. באותם ימים קשים דניאל הקטן הפך לבנם של כלל אזרחי ישראל. החלל שנפער עם מותו של דניאל לעולם לא יתמלא", אמרה.

היא פנתה לתושבי הקיבוץ שנכחו במעמד המרגש ואמרה כי עמידתם ונחישותם "ראויה להערכה". "בזכות גבורתכם ודבקותכם בשגרת יומכם, ובזכות החלטתכם להמשיך לחיות כאן את חייכם, זכיתם, כל אחת ואחד מכם, למקום של כבוד בפרק המפואר שעוסק בתולדות ההתיישבות של עמנו ומדינתנו. אין מתאים יותר מחנוכת מועדון על שמו דניאל כאן במקום זה, לא רחוק ממקום נפילתו, בנחל עוז".

המועדון החדש בקיבוץ נחל עוז, שבתחום המועצה האזורית שער הנגב, ייבנה מתרומת קרן היסוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully