וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סערה ברשת: ילד יהודי תועד מתפעל נשק צעצוע מול לוחמי מג"ב

הסרטון מציג ילד יהודי המראה ללוחמי מג"ב כיצד הוא מתפעל את נשק הצעצוע שברשותו כמו חייל מיומן. הסרטון פורסם ברשת תחת הכותרת "מביך", אך הגולשים טענו אחרת: "למה מביך? כל היום הם מראים את הילדים שלהם עם חגורות נפץ"

צילום: מתוך עמוד הפייסבוק "ערביסט", עריכה: מתן חדד

סרטון שבו נראה ילד יהודי מראה ללוחמי משמר הגבול כיצד הוא מתפעל נשק צעצוע במיומנות רבה הולך וצובר תאוצה ברשתות החברתיות, ובפרט בין חשבונותיהם של תושבים פלסטינים. בסרטון ניתן לראות את הילד הקטן, חובש כיפה, מגיע למקום שבו נמצאים לוחמי מג"ב כשסביב גופו כרוך נשק צעצוע. הלוחמים מבקשים מהילד להראות להם כיצד הוא מתפעל את הנשק בהתאם להוראותיהם, וזה נענה לבקשתם ומפגין ידע רב באופן השימוש ברובה.

הלוחמים מורים לילד להתחיל לירות, והוא בתגובה מכוון את רובו למטרה וצועק "אש, אש, אש" כמו חייל מיומן. בהמשך, בהתאם להוראת הלוחמים, עובר הילד למצב כריעה ועמידה, וממשיך להפתיע את הלוחמים לאחר שהוא יוצא בריצה, עובר למצב שכיבה ולמצבים נוספים, ולבסוף לא מתרגש כאשר הוא מתבקש לכוון את נשקו לאחור.

עוד בוואלה חדשות:
בג"ץ הכריע: להרוס את המבנים במתחם "דריינוף" בבית אל עד מחר
"היחסים המעורערים בין אובמה לנתניהו יקשו להביא פולארד לישראל"
האזרחים בשא-נור מבהירים: לא מתכוונים להתפנות ברצון מהמקום

תגובות לפוסט המציג ילד יהודי מראה מיומנות בשימוש ברובה ללוחמי משמר הגבול, יולי 2015. פייסבוק, צילום מסך
התגובות לפוסט המציג את הסרטון תחת הכותרת "מביך"/צילום מסך, פייסבוק

הסרטון פורסם בעמוד הפייסבוק "ערביסט", המעלה פרסומים המופיעים בכלי התקשרות הערבית, תחת הכותרת: "מביך: סרטון שמתחיל לצבור תאוצה בקרב פלסטינים ברשתות החברתיות, שבו נראה ילד יהודי דתי מדגים לשוטרי מג"ב את הידע שלו בתפעול נשק דמה". אלא שרוב המגיבים לפוסט טענו כי כלל לא מדובר באירוע מביך, וכי המיומנות שמציג הילד מרשימה והכרחית. "למה מביך? כל היום הם מראים את הילדים שלהם עם חגורות נפץ, ואצלנו מביך לראות ילד מחזיק קרטון... לך תבין", כתב אחד המגיבים. "מה מביך בזה?", תהתה מגיבה אחרת. "זה רק מראה את המצב העגום בארץ – במקום שילד יתעסק בדברים של ילדים, הוא לומד הגן על חייו".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
תגובות לפוסט המציג ילד יהודי מראה מיומנות בשימוש ברובה ללוחמי משמר הגבול, יולי 2015. פייסבוק, צילום מסך
התגובות לסרטון/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully