וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרץ למרחצאות "חמי יואב" - ונתפס על חם. צפו בתיעוד

28.7.2015 / 23:20

לאחר שקיבלו דיווח על פריצה לאתר, תפסו השוטרים חשוד שתועד על ידי מצלמות האבטחה בעת כניסתו למקום. בחקירתו הכחיש את המעשים וטען כי רק רצה "לשתות מים". כתב אישום נגדו הוגש היום

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: מתן חדד

חטיבת התביעות של משטרת ישראל הגישה היום (שלישי) כתב אישום בבית משפט השלום באשקלון נגד גבר בן 40, תושב תל שבע, שתועד פורץ ביום חמישי למתחם המרחצאות "חמי יואב" שבדרום הארץ. החשוד נתפס על ידי משטרת מרחב לכיש במסגרת פעילות יזומה שנועדה להתמודד עם פורצים ועברייני רכוש. הוא מואשם בעבירות של התפרצות, נזק לרכוש וקשירת קשר לביצוע פשע.

בלילה שבין יום רביעי ליום חמישי האחרון, סיירו שוטרי משרד הבילוש והמודיעין של משטרת קריית גת, יחד עם שוטרי יס"מ ומג"ב, וקיבלו דיווח על פריצה למרחצאות "חמי יואב". כאשר הגיעו למקום, הם זיהו שני חשודים שניסו להימלט כשלראשם ברדס שחור. אחד מהחשודים נעצר ונחקר בתחנת המשטרה בקריית גת.

עוד בוואלה!NEWS:
אחרי 30 שנה: המרגל ג'ונתן פולארד ישוחרר ממאסר ב-21 בנובמבר
שידור חי או מתיחה? הקוסמים שעבדו על מדינה שלמה
"מס הכנסה חייב אותי בכופר - משום שאחי מנכ"ל בנק הפועלים"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
במקום נגרם נזק לרכוש בלבד. מתחם חמי יואב/מערכת וואלה!, צילום מסך

בחקירתו הכחיש החשוד את הפריצה למתחם על אף שתועד בבירור במצלמות האבטחה. להגנתו טען החשוד כי "רק רצה לשתות מים". בהמשך, התברר כי לאחר שפרץ עם שותפו למבנה אחד, ניסה לפרוץ למבנה נוסף. במעשים המיוחסים לו גרם נזק לארון תקשורת, לברז כיבוי ולסורגי חלון שנוסרו.

מפקד משטרת קרית גת סנ"צ אבי אלקסלסי ציין: "בתקופה האחרונה אנו מבצעים פעילות רבה שעניינה מניעה ומעצר של פורצים ועברייני רכוש. במקרה הזה, תגובתם המהירה של השוטרים היא זו שהובילה למעצר הפורץ ובהמשך להעמדתו לדין. נמשיך לפעול בנחישות כנגד פורצים ועברייני רכוש על מנת להבטיח את שלומו, ביטחונו ושלמות רכושו של הציבור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully