וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כיצד הגיבו גברים כשחברותיהם הוטרדו מינית ברחוב?

31.7.2015 / 8:59

אתר "קוסמופוליטן" ערך ניסוי במהלכו הוצמדו מצלמות לשלוש נשים שטיילו בניו יורק, ותיעדו שלל הערות מטרידות שקיבלו מגברים ברחוב. איך הגיבו בני הזוג של הנשים כשצפו בניסוי?

Cosmopolitan.com

נשים בכל העולם מכירות את התחושה הלא נעימה שמתלווה להליכה ברחוב, בין אם מדובר בדרך לעבודה או סתם לפגישה עם חברה. את התחושה, שמורכבת בעיקר מפחד ואי נוחות, לא יצליחו להבין גם הגברים הרגישים והשיוויוניים ביותר.

בדיוק בגלל זה אתר "קוסמופוליטן" בחר שלוש נשים שהלכו בניו יורק, ומצלמות GoPro תיעדו חלק מהדרך שעשו. הקטעים הוצגו בפני בני הזוג של הנשים, שנדהמו מכמות ההערות והטרדות שאישה נאלצת לחוות כשהיא פוסעת ברחוב.

סת' ואוליביה יוצאים כבר שמונה חודשים. בתחילה סת' לעג לגבר שהתחיל עם אשתו וטען שהוא מגוחך, אך ככל שהסרטון נמשך זעמו של סת' גבר. השיא היה כשאוליביה עברה ליד מועדון חשפנות, וגבר שעמד בכניסה אמר לה שהם מחפשים עובדות חדשות. סת' אמר שהוא ראה מספיק.

עוד באותו נושא

צפו בניסוי מפתיע: מה קורה כשגברים מוטרדים מינית ע"י נשים ברחוב?

לכתבה המלאה

טסה וג'ון נמצאים יחד שנה. מתחילת התיעוד נראה שלג'ון לא נוח עם ההטרדות שטסה חווה, אבל כשהן נעשות אגרסיביות יותר וכוללות, בין היתר, גבר מבוגר שמציע לעסות את כפות רגליה ומקלל אותה, ג'ון מבין כמה הבעיה חמורה. "זה ממש דפוק. האנשים האלה מפחידים".

איימי ומיגל יוצאים שבעה חודשים, וניכר כי הוא מגונן עליה מאוד. כשגבר שניגש לאיימי בתחילת הסרטון חוזר כדי להטריד אותה בשנית, מיגל מאבד את זה. "זה דוחה! לך תמצא עבודה או משהו!". כשמישהו מעיר לאיימי על הקעקועים הרבים שמכסים את גופה ואומר שהם יפים, מיגל אומר שהוא שונא כשזה קורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully