וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל טוב: דובת הפנדה המבוגרת בעולם חגגה יומולדת בהונג קונג

28.7.2015 / 18:38

חדשות החוץ בדקה. מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה

מערכת וואלה!

שרת החוץ של האיחוד האירופי פדריקה מוגריני נחתה היום בטהראן, לראשונה אחרי חתימת הסכם הגרעין. היא תפגוש את שר החוץ האיראני מוחמד ג'וואד זריף ותדון ביישום ההסכם ובשיתוף פעולה בין איראן לאיחוד האירופי.

בשל האיום מצד ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש), מזכ"ל חיזבאללה חסן נסראללה נאלץ לנוע רק במנהרות והאבטחה סביבו תוגברה מאוד - כך דווח בכתב העת אינטליג'נס אונליין. בתוך כך, טען היום נסראללה שישראל נשארה האיום המשמעותי באזור ושארצות הברית נותרה "השטן הגדול", כהגדרתו.

בית משפט בטריפולי, בירת לוב, דן את בנו של השליט לשעבר מועמד קדאפי, סייף אל-אסלאם, למוות, וקבע כי הוא יוצא להורג על ידי כיתת יורים. זאת, בשל ניסיונו לדכא את ההפיכה לפני ארבע שנים. גזר הדין הוקרא בהיעדרו שלו קדאפי, שמוחזק בשבי בידי מיליציה בצפון המדינה.

תגידו מזל טוב לג'יה ג'יה, דובת הפנדה הענקית של הונג קונג, שממש היום חוגגת יום הולדת 37, ובכך היא הפכה רשמית לפנדה המבוגרת בכל הזמנים. ג'יה ג'יה נהנתה במהלך היום ממתנות ופינוקים בגן החיות בהונג קונג.

ומעט ממזג האוויר: שריפות יער שפרצו בקליפורניה ובמונטנה, החריבו 430 דונם של חורש, וגרמו לתושבים לנטוש את בתיהם. אדם נעצר בחשד להצתה ליד סקרמנטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully