וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: היכן נמצאת העיירה הצבעונית ביותר בעולם?

28.7.2015 / 14:50

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

כ-250 מתנחלים ופעילי ימין שוהים מאז שעות הבוקר בחורבות היישוב שא-נור שבצפון השומרון. גורם צבאי ששוחח עם וואלה!NEWS הדגיש כי נאמר לשוהים במפורש שהם פועלים בניגוד לחוק וכי יש כוונה לפנות אותם בהידברות.

מבקר המדינה יוסף שפירא התייחס היום לדוח ועדת לוקר, שהמליץ על קיצוץ בתקציב הביטחון. "אני חושב שהביקורת לא הייתה במקומה, בלשון עדינה", אמר שפירא במהלך ביקור במועצה המקומית התעשייתית נאות חובב שבנגב.

פינוי בתי דריינוף בבית אל: נשיאת בית המשפט העליון מרים נאור ביקשה מהמדינה להגיב עד השעה שש הערב לבג"ץ שעומד בעניין הריסת הבתים. המדינה צפויה לבקש לבטל את החלטת בג"ץ הקודמת להרוס את המבנים, זאת לאור ההתקדמות בהליכי אישורי הבנייה במקום.

ממשלת מקסיקו מצאה דרך יצירתית לאחד את הקהילה בעיירה פלמיטס וגם לשלוח מסר נגד עבריינות של בני נוער: הממשלה ביקשה מקבוצת אמני גרפיטי צעירים לצבוע את 209 הבתים בעיירה – והתוצאה, כפי שאתם רואים, מרהיבה. התושבים סיפרו כי בעקבות הפרויקט נמחקה עבריינות הנוער בעיירה כמעט לחלוטין.

תחזית מזג האוויר: מחר תחול עלייה קלה בטמפרטורות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully