וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נער בן 13 חשוד בתקיפה מינית ואונס של תושבת חיפה בת 30

28.7.2015 / 13:29

הנער נעצר לאחר שהאישה התלוננה כי בתחילת החודש הוא תקף אותה ואנס אותה באחד מרחובות העיר. לטענתה, השניים מכירים מבעוד מועד. הוא חשוד גם בתקיפה מינית אחרת שבוצעה לפני כמה חודשים. הוא שוחרר לטיפול הרווחה

ניידות של משטרת חדרה. שלומי גבאי
הנער חשוד בתקיפה מינית נוספת/שלומי גבאי

נער בן 13.5 נעצר אתמול (שני) בחשד שתקף מינית ואנס תושבת חיפה בשנות ה-30 לחייה, שאותה הכיר. על פי התלונה שהגישה אתמול האישה בשעות הערב, האירוע התרחש בתחילת החודש באחד מהרחובות בעיר. כמו כן, הוא חשוד גם בתקיפה מינית אחרת שביצע לכאורה לפני כמה חודשים. בדיון בהארכת מעצרו שהתקיים היום בבית משפט השלום בחיפה הוחלט כי הוא ישוחרר להמשך טיפול בידי גורמי הרווחה.

"מדובר בילד כבן 13 מרקע משפחתי מורכב המוכר לשירותי הרווחה", אמר עו"ד בוריס שרמן שמייצג את הנער מטעם הסניגוריה הציבורית. "הילד משתף פעולה עם החוקרים וטוען כי קיים מגע מיני בהסכמה עם הצעירה. לטענתו היה תחת השפעת אלכוהול והצעירה הייתה תחת השפעת סמים".

עוד בוואלה!NEWS:
השר אלקין נגד יעלון: "הפינוי בבית אל - טעות חמורה"
3 שנים אחרי: הקצין שלא דיווח על התלונה נגד ניסו שחם פוטר
תיעוד: מטפלת בבית אבות גונבת את כספה של קשישה ניצולת שואה

צעיר בן 24 מתל אביב נעצר ביום שבת האחרון בחשד שאנס צעירה שהכיר במועדון בעיר. ואולם, בחקירה ראשונית של החשוד הוא הסביר כי אחיו הוא זה שמתגורר בדירה שבה בוצע לכאורה האונס ושבה עצרו אותו הבלשים, והוא בסך הכול הגיע לבקר את אחיו. במשטרה פועלים לאיתור האח של החשוד על מנת לבצע מסדר זיהוי ולהכריע מי מהם מעורב באונס לכאורה. במקביל, השוטרים מבצעים איכון של מכשיר הטלפון הנייד של החשוד על מנת לגלות אם בילה במועדון בליל שבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully