וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאחר הסדר הטיעון: אביגדור פלדמן ייצג את הרב פינטו

27.7.2015 / 18:40

עורכי הדין של הרב הודיעו לבג"ץ כי הם מפסיקים לייצגו, ובמקומם ייכנס לתפקיד עורך הדין הפלילי שמתמחה גם בזכויות אדם. זאת, לאחר שנגזרה על פינטו שנת מאסר, העונש המקסימלי האפשרי במסגרת הסדר הטיעון

צילום: יותם רונן, וואינט, עריכה: שניר דבוש

(גזר הדין של הרב פינטו, לפני כחודשיים)

הרב יאשיהו פינטו, שהורשע בעבירות שוחד ונידון לשנת מאסר במסגרת הסדר טיעון, שכר לעצמו פרקליט חדש. עורכי הדין של פינטו, אייל רוזובסקי וצבי קלנג, הודיעו הבוקר (שני) לבית המשפט העליון, כי הם חדלו מלייצג את הרב, אשר בית המשפט גזר עליו את העונש המקסימלי האפשרי על פי הסדר הטיעון בין הצדדים. פינטו הגיש ערעור על גזר הדין שניתן לו, ולאחר דין ודברים עם עורכי דינו, החליטו השלושה כי מעתה ייצג את הרב פרקליט הצמרת אביגדור פלדמן, עו"ד ותיק העוסק במשפט פלילי ובזכויות אדם, ומרבה להופיע בעתירות לבג"ץ. פלדמן אישר את הפרטים.

רוזובסקי וקלנג נכנסו לתיק לאחר שהסדר הטיעון כבר נחתם. בתחילה ייצגו את פינטו עורכי הדין משה מזור ורועי בלכר ממשרד גולדפרב זליגמן, אולם לאחר הגשת כתב האישום נגדו, הוחלף הייצוג.

עוד בנושא:
לא רק תנ"צ ברכה: התאבדותו המסתורית של החרדי שהסתכסך עם פינטו
פריצת דרך בפרשת פינטו: בנו של ארביב ייחקר באוסטרליה
פינטו לא משלים עם הסדר הטיעון: "יש תהליכים שסמויים מהעין"

גזר דין לרב יאשיהו פינטו, מחוזי תל אביב מאי 2015. מגד גוזני
עורך דין חדש. פינטו/מגד גוזני

גם בתיק אולמרט החליף רוזובסקי את בלכר. זאת, לאחר שבית המשפט גזר שש שנות מאסר על ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בפרשת הולילנד.

בתחילת החודש שעבר התייחס פינטו להסדר הטיעון שעליו חתם, ואמר כי מבחינתו הסיפור אינו סגור. "אני הגעתי לפה לכבד עסקת טיעון שלא הייתה בטובתי, ואני מגיש ערעור. יש תהליכים שסמויים מהעין, וזה עדיין מתפתח", אמר הרב במהלך עדות שמסר בתביעה אזרחית נגד עוזרו בן ציון סוקי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully