וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזל של מתחילים: גבר התחיל עם בחורה בפאב - ואז הדבר המביך הזה קרה

29.7.2015 / 9:55

גבר שניסה לפתוח בשיחה עם צעירה בפאב עשה טעות מביכה שכנראה לא ישכח לעולם - במיוחד כשעכשיו הפאדיחה שלו מופצת לעיני כל ברשתות החברתיות. פשוט אל תצא יותר מהבית לעולם וזה יעבור

צילום חובבים יוטיוב

חיפוש מהיר בגוגל של המילים "להתחיל עם בחורה" מציג מאמרים, טיפים, סרטוני הדרכה, סדנאות וכל דבר שיכול להקל ואפילו במעט על המשימה הלא פשוטה הזאת. הבחור שלשמו התכנסנו תועד במצלמות האבטחה של פאב בדבלין מנסה להתחיל עם בחורה - ועוד לפני שהוא מצליח להפגין את כישורי הפלירטוט שלו - הוא נופל אחורה עם הכיסא למראה חבריו המשועשעים. זה אולי הדבר הכי מביך שיכול לקרות לגבר - Ever.

גבר מתחיל עם בחורה בפאב ואז זה קורה. צילום מסך
תסתכל על הצד החיובי: לפחות הקרח נשבר/צילום מסך

הבחור חסר המזל הוא שון תומפסון, שגם ככה נראה בסרטון כאילו זו הפעם הראשונה שניסה להתחיל עם בחורה בפאב. אם זה לא מספיק מביך #1: חבריו לא קמו לעזור לו והעדיפו לצחוק עליו. אם זה לא מספיק מביך #2: גם הבחורה לא הצליחה להתאפק ופרצה בצחוק. אם זה לא מספיק מביך #3: חברו אנדי האנפיי השיג את ההקלטה מבעלי הפאב "הפעמון" ושלח אותה לאתר החדשות joe.ie כדי שכל העולם ייחשף לתקרית המביכה הזאת. אנחנו מקווים ששון יודע לקחת דברים בהומור, אחרת רק טיפול פסיכולוגי עמוק יצליח לרפא אותו מהטראומה.

עוד באותו נושא

נגע ונפגע: מה קרה לגבר שליטף חשפנית ליד אשתו?

לכתבה המלאה

עוד ב"אסור לפספס"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully