וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: סופה העיפה עשרות שמשיות באוויר - וכמעט גרמה לאסון

30.7.2015 / 10:40

רוחות עזות בחופי מרילנד הביאו ליצירת עדר של שמשיות מעופפות באוויר - כשלמזלם של המתרחצים, רובם ידעו להתחמק משם בזמן. "זה אולי מצחיק, אבל זה גם מאוד מסוכן. זה כמו כידונים שנשלחים אליך מהאוויר"

צילום מסך

ספק אם אי פעם נתקלתם במחזה מרשים שכזה, אבל אם תכננתם לקפוץ היום לים - אולי כדאי שתצאו מהידיעה הזאת לפני שהסרטון יתחיל להתנגן. סופה שהתחוללה בשני האחרון בחופי אושן סיטי, מרילנד, יצרה עדר של שמשיות "רצחניות" מתעופפות באוויר ועל גבי רצועת החוף - ומאיימות על כל מי שנמצא במקום.

אולי השימוש במילים "רצחניות" ו"מאיימות" יראה לכם טיפה מוגזם - אבל בזמן שרבים מוצאים את התקרית משעשעת - כמה מצופי יוטיוב ממהרים להזהיר - "זה אולי מצחיק, אבל זה גם מאוד מסוכן", כתב אחד הצופים, "זה כמו כידונים שנשלחים אליך מהאוויר". למזלם של המתרחצים, רובם נטשו את החוף בזמן - מלבד 3-4 אנשים שנראים בסרטון מנסים לחמוק מעדר השמשיות המעופפות.

ריקוד השמשיות. צילום מסך
היזהר סימבה! עדר מטריות זועם מאחוריך/צילום מסך

בסרטון "ריקוד השמשיות", שהפך לויראלי וצבר יותר מ-200 אלף צפיות, נראה אחד המתרחצים מנסה להיאבק בשמשייה מעופפת ומשליך עליה שמשייה אחרת - כשברקע נשמע הצלם צוחק בקול. התקרית המסוכנת הזאת מגיעה אחרי אירוע דומה שקרה בשנת 2010, אז אישה מבולטימור נדקרה בירך ע"י שמשייה מעופפת, ובאירוע נוסף ללא נפגעים שקרה מוקדם יותר החודש בפלורידה - אז מטס שעבר קרוב מדי לחוף העיף אחריו שמשיות ואוהלים. קיצר, אנחנו נשארים בבית.

עוד באותו נושא

אמיץ או טיפש: תיעד עצמו גולש הפוך במגלשת מים - ואת הרגע בו נחבל בראשו

לכתבה המלאה

וזה מה שקרה בפלורידה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully