וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחות דרמטית בחקירת האזנות הסתר לאייל גולן

23.7.2015 / 16:24

ביממה האחרונה חלה ההתפתחות בחקירה, שבמסגרתה נבדקת תלונתו של הזמר, אשר טוען כי בדירתו הותקן מכשיר האזנה שפועל כבר כמה חודשים. לא נמסרו פרטים נוספים עקב צו איסור פרסום שהוטל על פרטי החקירה

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

ביממה האחרונה חלה התפתחות דרמטית בחקירה שנפתחה בעקבות תלונתו של הזמר אייל גולן בעניין האזנות סתר בדירתו. ביום שני האחרון הגיע גולן למפלג ההונאה של משטרת תל אביב וטען כי בדירתו הותקן מכשיר האזנה שפועל כבר כמה חודשים. הוא הציג בפני החוקרים, בפיקודו של סגן-ניצב דוד מישקין, שורת סכסוכים שבהם הוא מצוי כדי להעריך מי עומד מאחורי ההאזנות לכאורה. במהלך הלילה הגיע הזמר למשטרת תל אביב לחקירה נוספת בעניין התלונה. על פי ההערכות, המשטרה בוחנת את אמינות התלונה.

גורמים במשטרה מתחו השבוע ביקורת על סביבתו הקרובה של הזמר אייל גולן, שלטענתם מנסה להאדיר את החקירה למטרת יחסי ציבור, לאחר שאלו טענו כי מדובר ב"ווטרגייט" של עולם הבידור. "זה לא 'ווטרגייט', וספק אם בכלל הצליחו להאזין לגולן בביתו ברחובות", מסר גורם במשטרה.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS:
12 שנים אחרי הצעדה, ויקי קנפו לא פוסלת מחאה נוספת
עונש מזעזע בקייטנה: הגננת נעלה ילדים בחוץ - בלי אוכל ומים
שנה אחרי "צוק איתן": צה"ל נערך להרחיק את שטחי הכינוס מהגבול

אייל גולן. יח"צ, אביב חופי
התפתחות דרמטית בחקירה. גולן/אביב חופי, יח"צ

"יש הרבה שאלות שעולות מאופן התנהלותו של אייל גולן ואנשיו הקרובים; מדוע הם רצים לתקשורת לפני שהגיעו להתלונן במשטרה? הם מספרים שמדובר בפרשת 'ווטרגייט' הישראלית, כשכרגע בכלל לא ברור מי עומד מאחורי ההאזנות, מה היה המניע שלו - ואם בכלל היו האזנות", הוסיף הגורם.

במשטרה הוחלט כי בשל "מסע היח"צנות" של אנשי הגולן, כפי שהם כינו זאת, החקירה תיערך תחת צו איסור פרסום. "ידענו מיד בהתחלה שזה יהיה צהוב ורכילותי, ולא יאפשר לנו לנהל חקירה מקצועית אלא יגרום להכפשות וסחרור ציבורי, לכן הוצא הצו", אמרו במשטרת תל אביב.

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully