וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיק קורס: החשודים המרכזיים ברצח עו"ד חכם שוחררו למעצר בית

יוסי אלי ויהושע בריינר

22.7.2015 / 18:45

בית המשפט הורה על שחרור האחים אילוז ואלי אריש בשל ראיות חלשות המקשרות אותם להתנקשות בפרקליט הבכיר ב-2008. גם ראש ארגון הפשע אסי אבוטבול צפוי להשתחרר ממעצר ולשוב לרצות את עונשו בגין עבירות אחרות

צילום: דוד קורן, עריכה: גדי וינסטוק

תיק חיסול יורם חכם בדרך לתהום הנשייה: בית משפט השלום בראשון לציון הורה היום (רביעי) לשחרר למעצר בית את החשודים המרכזיים בפרשת הרצח של הפרקליט הבכיר - האחים אבי, אמיר וגיא אילוז, ואלי אריש. ההערכה היא כי חשוד מרכזי נוסף, ראש ארגון הפשיעה מנתניה אסי אבוטבול, צפוי להשתחרר ממעצר בחשד למעורבות ברצח ולחזור לתאו בבית הכלא, שם הוא כלוא בגין עבירות אחרות.

הסיבה לשחרורם של החשודים היא כי בית המשפט השתכנע שישנן ראיות חלשות בנוגע למעורבותם ברצח ב-2008. בשל כך, ההערכה היא כי הם לא יואשמו בתיק, וכי לעת עתה תישאר תעלומת הרצח ללא מענה. חשודה נוספת בתיק, קארין אבוטבול, אשתו של אסי, שוחררה כבר בשבוע שעבר למעצר בית.

עו"ד מיכאל עירוני, שמייצג את האחים אילוז ואת אריש, אמר: "מתחילת הדרך טענו מרשיי שאין להם יד ורגל בפרשה ואכן הם שוחררו. אני שמח שהם שוחררו לביתם".

אלי אריש, החשוד במעורבות ברצח עו"ד יורם חכם, עם עו"ד מיכאל עירוני. צילום מסך
"שמח שהם שוחררו לביתם". עו"ד מיכאל עירוני/צילום מסך

בסוף החודש שעבר נעצר אבוטבול בחשד למעורבות ברצח הפרקליט הבכיר. לפי החשד, המניע לרצח הוא סכסוך כספי בין חכם לאבוטבול: אחרי שאבוטבול הורשע בתיק שבו ייצג אותו הפרקליט הבכיר, הוא דרש חלק מהסכום שהעביר לו לצורך ייצוגו, אך חכם סירב. על אף שהכחיש את המיוחס לו, מעצרו הוארך. אבוטבול אמר לשופט באחד הדיונים כי הוא עלול לפגוע בעצמו בגלל תנאי המעצר.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
הארכת מעצר לאסי אבוטבול, בית משפט השלום ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
ראיות חלשות. אסי אבוטבול בבית המשפט/מגד גוזני

הרצח של עורך הדין הפלילי הבכיר יורם חכם אירע ב-11 ביוני 2008. מטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה באור יום ברחוב יגאל אלון בלב תל אביב. חכם, בן 53, גרוש ואב לארבע בנות, מת במקום כתוצאה מהפיצוץ. מיד לאחר האירוע הוטל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה, שחלקים ראשונים מפרטיה הותרו לפרסום רק בתקופה האחרונה.

פיצוץ מכונית העו"ד בתל אביב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
זירת ההתנקשות בעו"ד חכם בתל אביב ב-2008/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully