וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האזנות סתר? "מקורבי אייל גולן פתחו במסע יח"צ סביב התלונה"

21.7.2015 / 9:48

במשטרה ביקרו את התנהלות הזמר ואנשיו, לאחר שהגיש תלונה בטענה להאזנות סתר בביתו. "למה רצו לתקשורת לפני שבכלל הוגשה התלונה?", תהו במשטרת תל אביב. "טענו שזה 'ווטרגייט' הישראלית מבלי שגולן מסר שם של חשוד"

עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ'

גורמים במשטרה מתחו ביקורת הבוקר (שני) על סביבתו הקרובה של הזמר אייל גולן, שלטענתם מנסה להאדיר את חקירת ההאזנות לכאורה בביתו, למטרת יחסי ציבור. "זה לא ווטרגייט, וספק אם בכלל הצליחו להאזין לגולן בביתו ברחובות", מסר גורם במשטרה.

"יש הרבה שאלות שעולות מאופן התנהלותו של אייל גולן ואנשיו הקרובים; מדוע הם רצים לתקשורת לפני שהגיעו להתלונן במשטרה? הם מספרים שמדובר בפרשת ווטרגייט הישראלית, כשכרגע בכלל לא ברור מי עומד מאחורי ההאזנות, מה היה המניע שלו - והאם בכלל היו האזנות"", הוסיף הגורם.

אייל גולן. אמיר מאירי,
"מדוע רצו לתקשורת לפני שהגישו תלונה?". גולן/אמיר מאירי

גולן הגיע אתמול בערב למפלג ההונאה של משטרת תל אביב, והגיש תלונה שלפיה הותקן מכשיר האזנה בדירתו. הוא הציג בפני החוקרים, בפיקודו של סגן-ניצב דוד מישקין, שורת סכסוכים שבהם הוא מצוי כדי להעריך מי עומד מאחורי ההאזנות לכאורה, וטען כי המכשיר פעל במשך חודשים. עם זאת, במשטרה מבהירים היום כי "בעוד גולן לא מסר שמות של חשודים, הבוקר היח"צנים שלו כבר מספרים שמדובר בווטרגייט של עולם הבידובר הישראלי. אם הם יודעים דברים, שיגיעו למשטרה וימסרו מידע".

במשטרה הוחלט כי בשל "מסע היח"צנות" של אנשי הגולן, כפי שהם כינו זאת, החקירה תיערך תחת צו איסור פרסום. "ידענו מיד בהתחלה שזה יהיה צהוב ורכילותי, ולא יאפשר לנו לנהל חקירה מקצועית אלא יגרום להכפשות וסחרור ציבורי, לכן הוצא הצו", אמרו במשטרת תל אביב.

  • עוד באותו נושא:
  • אייל גולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully