וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השלישית בשבוע: גל מעצרי פדופילים בחופש הגדול

21.7.2015 / 1:17

סוכנת משטרתית שהתחזתה לבת 13 בצ'אטים באינטרנט אספה ראיות נגד 15 חשודים מכל הארץ, בהן שיחות וידאו וטלפון ובעלות אופן מיני בוטה. כ-50 חשודים נעצרו במסגרת מבצע שיזם מ"מ המפכ"ל ל"ניקוי" הרשת מפדופילים בעת חופשת התלמידים

צילום: אדריאן הרבשטיין, עריכה: ליאור קירשנר

(בסרטון: הארכת מעצרם של שמונה חשודים בביצוע עבירות מין ברשת, במאי האחרון)

15 חשודים, גברים בני 60-20 מכל רחבי הארץ, נעצרו אתמול (שני) במסגרת מבצע רחב היקף נגד פדופילים ברשת, לאחר שהופללו על ידי סוכנת משטרתית שהתחזתה לבת 13 ושוחחה עמם באתרי צ'אטים באינטרנט. הראיות נגד החשודים כוללות הקלטות של שיחות טלפון ושיחות וידיאו בעלות אופן מיני בוטה. 85 שוטרי מרחב איילון בסיוע כוחות תגבור עצרו את החשודים, שיובאו היום לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום בתל אביב. מהמשטרה נמסר כי צפויים מעצרים נוספים.

זהו גל המעצרים השלישי של המשטרה בשבוע האחרון, שהפעילה כמה סוכנות סמויות במרחב דן כחלק מהחלטת ממלא מקום המפכ"ל, ניצב בנצי סאו, לנסות ולנקות את הרשת מפדופילים לקראת החופש הגדול. כ-50 פדופילים נעצרו עד כה במבצע שנמשך כמה חודשים, שאותו מגדירים במשטרה "הגדול מסוגו בשנים האחרונות".

עוד בוואלה!NEWS:
כך הפילה השוטרת את החשוד בפדופיליה: "נהיה חברים בסתר, תפעילי את המצלמה"
"נעשה סקס בכיף": השוטרת התחזתה לילדה ולכדה חשוד בפדופיליה
הסוכנת שהפלילה עשרות סוחרי סמים: "לא פחדתי להיפגע"

הסוכנת הופעלה על ידי מחלק צח"מ (צוות חקירה מיוחד) איילון, בהובלת רב-פקד עדי ברקוביץ. "חוקרי המרחב, המיומנים בחקירת עבירות מסוג זה, פעלו וימשיכו לחקור על מנת להגיע לאותם מקומות 'חבויים' באתרים השונים. עם תפיסת המחשבים והטלפונים הסלולאריים של החשודים, תידרש עבודה רבה, כל זאת, בהתאם לחומרת הממצאים", נמסר בהודעת המשטרה.

מפקד מרחב איילון, ניצב-משנה נתן בוזנה, מסר: "תופעת הפדופיליה היא רחבת היקף ובעלת השלכות חברתיות ומוסריות. אנו פועלים ונלחמים בתופעה ולו רק מתוך ידיעה ברורה כי מדובר בקורבנות שהם קטינים, ובשל הקלות הבלתי-נסבלת שבה מבוצעות העבירות ברשת, אשר מייצרת סכנה של ממש. אני קורא להורים לגלות מעורבות רבה יותר ולהדריך את ילדיהם בדבר התנהלות נאותה ברשת. ככל שירבו פעולות ההסברה, כך תקטן הפגיעה באותם ילדים.

נצ"מ בוזנה הוסיף כי המסר של מבצע המעצרים הנרחב הוא "חד וברור", לפיו "גם עבירות המתבצעות במחשכים, מתגלות וזאת הודות לאמצעים טכנולוגיים מתוחכמים שמפעילה משטרת ישראל".

לפניות לכתב אבי אשכנזי: aviash123@walla.co.il

(עדכון ראשון: 19:49)

1
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully