וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסוכנת שהפלילה עשרות סוחרי סמים: "לא פחדתי להיפגע"

20.7.2015 / 16:05

עינב, שהתחזתה למלצרית ולברמנית בפאבים בראשון לציון, סיפרה בריאון לאולפן וואלה!NEWS כי המשטרה השיגה את מטרתה - "הרתעה". לדבריה, "אני שוטרת. עשיתי את העבודה שלי". ומה מחירי הסמים שדרשו הסוחרים?

צילום: דוד קורן, עריכה: ניר חן

עינב, הסוכנת הסמויה שהפלילה עשרות חשודים בסחר בסמים כשהתחזתה לברמנית בראשון לציון, סיפרה בריאיון לאולפן וואלה!NEWS על פעילותה החשאית. עינב, שפעילותה נחשפה הבוקר (שני), הדגישה כי לא פחדה במהלך מילוי תפקידה, משום שהמפעילים שלה היו לצדה לאורך כל הדרך.

"זאת הרגשה של הקלה ושל הצלחה במשימה", סיפרה. "השגנו את המטרה שלנו, ההרתעה, וממשיכים הלאה. בתור ברמנית, ראיתי את הצעירים מתעסקים בסמים מכל הסוגים, מהקלים עד הקשים. זאת הרגשה של הקלה ושל הצלחה במשימה", סיפרה. "השגנו את המטרה שלנו, ההרתעה, וממשיכים הלאה. בתור ברמנית, ראיתי את הצעירים מתעסקים בסמים מכל הסוגים, מהקלים עד הקשים".

IFB עם עינב, סוכנת סמויה של משטרת מחוז מרכז שהפלילה 30 סוחרי סמים. צילום מסך
"זה תמיד היה סביבי". הסוכנת עינב/צילום מסך

עינב הוסיפה כי "התחלתי לעבוד כחצי שנה אחרי תחילת ההפעלה. לפני זה עבדתי בשני ברים כמלצרית וזהו. לא הייתי צריכה לחפש הרבה, זה תמיד היה סביבי, זה היה מול העיניים. הצעות היו, אנשים שלחו לי הודעות, התקשרו אליי, הציעו לי ועדכנו אותי על סחורה טובה שמגיעה - מהידרו וחשיש עד קריסטל וMDMA".

לדבריה, היא לא חוששת למלא את תפקידה. "אני שוטרת. עשיתי את העבודה שלי. במהלך ההפעלה תמיד יש את החשש ואת הדריכות שלא להיחשף, אבל לצדי היו את המפעילים שתמיד שמרו עליי והגנו עליי, אז לא פחדתי להיפגע".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully