וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צעיר גנב טלפון ממסעדה באשדוד, ותקף את המלצרית. צפו בתיעוד

19.7.2015 / 20:26

הצעיר, בן 20 מדימונה, נראה בסרטון מצלמות האבטחה גונב סלולרי שהונח על דלפק במסעדה בחוף הקשתות באשדוד. כשהמלצרית דרשה ממנו להחזירו, הוא בעט בה ונתן לה אגרוף

צילום: מצלמת אבטחה, עריכה: קשת סידי

צעיר בן 20 מדימונה הואשם היום (ראשון) בגניבת מכשיר סלולרי בזמן בילוי בחוף הקשתות באשדוד, בתקיפה הצעירה שממנה ניסה לגנוב וכן בהימלטות מהזירה.

האירוע התרחש בשבת שעברה, בשעות אחר הצהריים. הצעיר הספיק לגנוב ב"אלגנטיות" את המכשיר הסלולרי שהונח על דלפק במסעדה, ולצאת מהמקום עם חברתו, אולם לרוע מזלו אחת העובדות במקום זיהתה את המעשה והחלה לצעוק. היא הסבה את תשומת לבה של המלצרית שממנה נגנב המכשיר וזו החלה לרדוף אחרי הגנב. כשהתייצבה מולו ודרשה ממנו להשיב לידיה את המכשיר, הצעיר הגיב בתוקפנות, התעמת איתה, חבט בה עם תיק, ירק, בעט וגם "קינח" באגרוף. כתוצאה מכך המלצרית נפלה לרצפה.

עוד ידיעות בוואלה!NEWS
נעצרה חוליית חמאס בחשד לרצח מלאכי רוזנפלד בבנימין
חמאס פרסם תיעוד החדירה לעין השלושה; "השבח לאל, הרגנו חיילים"
הרצוג נגד האחדות: "לא לזחילה לממשלת הימין הקיצוני של נתניהו"

האיש לא הסתפק בכך ואף איים על הנוכחים במקום, שהיו עדים לתקיפה, כי ידקור אותם אם ינסו להתערב. לטענת המשטרה, כשהנאשם ניסה להימלט עם חברתו ברכבה, הוא הורה לה לדרוס את מי שניסה לחסום את דרכם.

גנב טלפון נייד ממלצרית - ותקף אותה כשדרשה שישיב אותו.
תיעוד האירוע

צוותי סיור של משטרת אשדוד ושוטרי יס"מ לכיש, שקיבלו דיווח על האירוע מהמלצרית עצמה, פתחו בסריקות אחר החשוד בתקיפה, ואיתרו אותו מאוחר יותר עם חברתו כשהם נוסעים בכביש 41 – בעודם מנסים לברוח מהעיר. הצעיר נעצר ונלקח לחקירה במשטרת אשדוד, שם הכחיש את המיוחס לו על אף התיעוד במצלמות האבטחה בחוף, שם הוא נראה גונב את הסלולרי. המלצרית פונתה במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי.

מעצרו של החשוד הוארך כמה פעמים והיום כאמור הוגש נגדו כתב אישום לבית משפט השלום באשקלון באמצעות חטיבת התביעות של משטרת ישראל. "ננהג אפס סובלנות כלפי בריונים ועבריינים שינקטו באלימות מכל סוג שהיא כלפי אזרחים", אמר בעקבות האירוע סגן מפקד משטרת אשדוד רב-פקד מייק כהן.

לפניות לכתב יניר יגנה: Yanir9310@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully