וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: ככה נראים החיים מתחת לפני הים מנקודת מבט של כריש פטיש

21.7.2015 / 10:08

אם חשבתם שלצפות ביצורים ימיים מתחת למים זה מרתק - עוד לא ראיתם כלום. הסרטון הבא מציג את החיים בקרקעית האוקיינוס מנקודת מבטו של כריש - וזה באמת מרתק

gopro

ככה זה כשתופסים טרמפ על כריש: מצלמת GoPro שחוברה לסנפירו של כריש פטיש מציגה את החיים בתחתית האוקיינוס מנקודת מבטו של היצור הכי מפחיד בים - והמראות מרהיבים משדמיינתם.

המאורע הנדיר הזה הוא חלק מקפיין פרסומי של מותג המצלמות GoPro שרק לאחרונה דיווחנו לכם שהם פרסמו תיעוד מיוחד לא פחות של סנאי גולש במים. הפעם צלם הקולנוע אנדי קסגרנדה חיבר מצלמה לסנפיר הגב האחורי של כריש פטיש השוחה באוקיינוס האטלנטי הסמוך לאיי בהאמה - ונתן לתמונות לדבר בעד עצמן.

תיעוד ממצלמה על ראש כריש. אתר רשמי
מנקודת מבטו של נמו/אתר רשמי

לפני שאתם ממהרים למחות על התעללות בבעלי חיים - לדברי קים הולנד, חוקר הכרישים מאוניבריסטת הוואי - לא מדובר בהתעללות. "זה תלוי כמה זמן הכריש נשא את המצלמה", סיפר הולנד לחדשות Huffpost, "אם הוא נשא את המצלמה לזמן קצר, זה לא אמור לפגוע בכריש. מצד שני, צילום לזמן קצר לא יתרום כלל בגילוי תובנות חדשות על חייו של הכריש - ולכן אין באמת סיבה לעשות את זה". גם אם לא נוכל ללמוד מזה משהו חדש - לפחות נוכל לקבל הצצה קצרה לחייו של הטורף הכי מסוכן בים.

עוד באותו נושא

תגלית נדירה: נמצאו כרישים שחיים בתוך הר געש מתפרץ מתחת למים

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully