וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת החקלאי מתעקשת: אם הרצח פלילי, מדוע לא גנבו את כספו?

ילדיו של דוד בר קפרא, שנרצח לפי החשד על ידי שני פלסטינים, טוענים כי זהו "רצח לאומני לכל דבר". לדבריהם, פרט לטענות החשודים, אין ראיות לכך שמדובר באירוע פלילי. "אבא הוכה נמרצות והתבוסס בדמו". דיווח לאולפן וואלה!NEWS

עריכה: ניר חן

אחרי שהותר היום (חמישי) לפרסום כי רצח רצח החקלאי דוד בר קפרא לפני כחודש בשדות מושב פדיה היה על רקע פלילי, ולא על רקע לאומני, משפחתו של בר קפרא עדיין מתעקשת כי מדובר באירוע על רקע לאומני.

"אנחנו רואים את הרצח של אבא שלנו כרצח לאומני לכל דבר ועניין", אמרה בתו של בר קפרא, טליה כרמי. "אני יכולה לומר בוודאות שלא גנבו מאבא שלי דבר. היו אצלו מפתחות לרכב וכסף רב בכיס, אך לא גנבו".

לדבריה, החשודים - מוג'אהד דאר עאסי ועלא דאר עאסי, בני דודים פלסטינים בני 23 מבית ליקיא - שנעצרו למחרת הרצח, "הכו אותו נמרצות עד למצב של מוות. הם הכו אותו בכל חלקי גופו, ולכן אנחנו לא מקבלים את הטענה שמדובר ברצח פלילי".

לקריאה נוספת בנושא
הותר לפרסום: רצח החקלאי בשפלה - שוד שהסתבך ולא פיגוע
החקלאי שהותקף הובא למנוחות: "דוד נרצח בדם קר כי הוא יהודי"

מימין לשמאל: אליה, טליה ותהילה, ילדיו של דוד בר קפרא בהארכת מעצר לרוצחיו בבית משפט השלום בראשון לציון, יולי 2015. מגד גוזני
משפחתו של בר קפרא מחוץ לבית משפט השלום בראשון לציון, היום/מגד גוזני

אליה, בנו של בר קפרא, אמר כי "החקירה התבססה כולה על טענת החשודים, שזה שוד שהסתבך". לדבריו, "הטענה הזאת לא עומדת על סמך הראיות בשטח. אבא הוכה נמרצות והתבוסס בדמו, החשודים באו ממרחק רב כדי לשדוד אלף שקלים, שגם את זה לא שדדו?". הוא הודה למשטרה על כך שתפסו במהרה את החשודים, אך הבהיר כי צריך לבדוק את המקרה מחדש.

לטענתו, הוא שוחח עם נציג של השב"כ ושאל אותו אם יש ראיות חותכות לכך שמדובר במעשה פלילי. "הוא אמר שלא", אמר אליה. "שאלתי אם יש איזושהי ראיה שאפשר להסתמך עליה מלבד העדות של שני החשודים, הוא אומר לי שלא. אני לא מקבל את הטענות האלה. ובנוסף לכך, החשודים היו מעורבים בזריקת אבנים ליד בית לקיא. אני חושב שכשאנשים שזורקים אבנים לפני כמה חודשים באים לרצוח כאן, אי אפשר לבוא ולהגיד שזה על רקע פלילי.

במשטרה התייחסו לטענות המשפחה ואמרו כי השב"כ הוא זה שקבע כי המניע לרצח הוא פלילי. עוד נמסר כי רק לאחר החלטת השב"כ בנושא הועברה החקירה להמשך טיפול משטרת מחוז מרכז.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חשודים ברציחת דוד בר קפרא בשדות מושב פדיה, בימ"ש השלום ראשון לציון, 16 ביולי 2015. מגד גוזני
החשודים ברצח בבית המשפט, היום/מגד גוזני

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully