וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מה סימנה חנין זועבי לח"כ מהליכוד בדיון במליאה? צפו

14.7.2015 / 11:13

במהלך דיון שנערך הלילה במליאת הכנסת, שבו האשים יואב קיש את חברי הרשימה המשותפת ב"שנאה והסתה", התפרצה ח"כ זועבי לנאומו. בדרכה החוצה, כשהיא מלווה בסדרניות, היא כיוונה לעברו את אצבעה

צילום: באדיבות ערוץ הכנסת, עריכה: גדי וינסטוק

במהלך דיון שנערך הלילה (שלישי) במליאת הכנסת, בהצעת חוק הסדר הדין הפלילי, התפרצה חברת הכנסת חנין זועבי (הרשימה המשותפת) לנאומו של חבר הכנסת יואב קיש (הליכוד) וכיוונה לעברו את אצבעה.

בנאומו, פנה קיש לחברי הרשימה המשותפת, וטען שהם מייצגים את הפלסטינים במקום לייצג את ערביי ישראל. "בקרב ערביי ישראל יש שתי מגמות שונות", אמר ח"כ קיש. "מגמה אחת של ערבים שרואים את עצמם אזרחים של המדינה הזו, רוצים זכויות שוות, רואים את עצמם אזרחים שווים במדינה יהודית. לצערי אתם משמיעים קולות אחרים. איך אמרת? (פנה קיש לזועבי), 'אני פלסטינאית אזרחית ישראל'. אתם לא מייצגים את הפלסטינים, אתם צריכים לייצג את ערביי ישראל שרוצים לחיות פה בשוויון ובזכות, ואתם הופכים את זה להסתה ולשנאה, פשוט מנצלים את זה".

עוד בוואלה!NEWS:
מרדף מהסרטים: גנב אופניים שיתק את תנועת הרכבות בתל אביב
עסקת הקוקאין הגדולה, הסכסוך וההחלטה: רוזנשטיין חייב למות
גלאון קראה לשרון גל "דפוק" – והוצאה מהמליאה יחד עם חברי מרצ

האם ח"כ חנין זועבי הניפה אצבע משולשת לעבר ח"כ יואב קיש?. צילום מסך
סופרת את מספר הפעמים שבהן נתבקשה לצאת מהמליאה? זועבי/צילום מסך

בשלב זה התפרצו לנאומו כמה חברי כנסת מהרשימה המשותפת, בהם זועבי, עאידה תומא סלימן ובאסל גטאס. ח"כ יואל חסון (המחנה הציוני), שניהל את הדיון, קרא את זועבי לסדר, ולאחר שלא נענתה לקריאתו בפעם השלישית, דרש להוציא אותה מאולם המליאה.

כשזועבי עדיין באולם, המשיך קיש בנאומו: "אתם צריכים להבין באיזו מדינה אתם נמצאים. אתם נמצאים במדינת ישראל שהיא מדינה יהודית דמוקרטית, וביום שתבינו את זה אפשר יהיה לדבר אתכם. כל עוד אתם נציגי העם הפלסטיני - מקומכם לא בכנסת ישראל". תוך כדי הדברים, כשזועבי מוצאת מאולם המליאה, מלווה בסדרניות, היא נעצרה והניפה פעמיים את ידה לעברו של קיש. מצילומי ערוץ הכנסת נראה שהיא מבצעת ספירה כלשהי בידה, ולאחר מכן מצביעה עם הקמיצה שלה על קיש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully