וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא עשיתי כלום!": פעוטה טבלה עצמה בדלי צבע והחריבה את הבית

19.7.2015 / 10:17

ויקטוריה פארמר ובעלה ניסו למכור את הבית בו הם מתגוררים בקולורדו. לבתם בת השנתיים היו תוכניות אחרות, והיא החליטה לעצב את הנכס מחדש בעזרת צבע לבן

כל אמא מכירה את הסיטואציה הבאה: את יושבת בחדר, ולא שומעת כלום מלבד שקט. יותר מדי שקט. ברגע שילדך הפעוט מפסיק להרעיש, את יודעת שמשהו רע קרה. כאשר ויקטוריה פארמר מקולורדו הייתה בחדר של בנה התינוק והפסיקה לשמוע רעש מכיוון הסלון, בו שהתה בתה בת השנתיים אניסטיין, היא הבינה שמשהו השתבש.

ויקטוריה הגיעה במהירות לסלון, ועינייה חשכו: אניסטיין הקטנה טבלה את גופה, מכפות הרגליים ועד הצוואר, בדלי של צבע לבן. לאחר מכן יצאה לטיול על רצפת הפרקט הכהה והשטיחים הכבדים. גם הרהיטים והקירות זכו למגע הקסם של הפעוטה, והוכתמו בסיד בוהק.

פעוטה טבלה את עצמה בדלי צבע. דיילי מייל, צילום מסך
מכף רגל עד צוואר. אניסטיין בזירת הפשע/צילום מסך, דיילי מייל

למרבה הצער, ויקטוריה ובעלה ניסו למכור את הבית, ולכן סיידו אותו. לאניסטיין, כך נראה, היו תוכניות אחרות לגבי הנכס. "זה היה נורא. היא נכנסה לדלי ומרחה על עצמה את הצבע. קראתי לה בשמה הויא קפאה ושתקה", סיפרה ויקטוריה ל-7NEWS. האם האומללה קראה לאחותה, והשתיים החלו במלאכת הניקיון המתישה.

"הצבע ירד מאניסטיין די בקלות, אבל אני לא חושבת שהיא רצתה שהוא ירד. אנחנו עדיין מסים לנקות את הפרקט מכתמי הצבע. אני יודעת שזה נראה כאילו אני אם לא אחראית, אבל היא עשתה את זה ממש מהר. לפעמים בא לי לאגד את כל השטויות שהיא עושה בספר".

עוד באותו נושא

ככה מנקים בית עם תינוק שיש בו רסק עגבניות על הקיר

לכתבה המלאה
פעוטה טבלה את עצמה בדלי צבע. דיילי מייל, צילום מסך
כנראה שזה חזק ממנה/צילום מסך, דיילי מייל

לזכותה של אניסטיין הקטנה ייאמר שהיא נתנה מספיק אותות אזהרה להוריה. אמה סיפרה שהיא נוהגת להתגלגל בדפים אחרי שהיא צובעת אותם בצבעי מים, ותמונות מהאלבום המשפחתי מוכיחות שהיא נוהגת לצאת מהקווים, ולצייר על גופה, פניה ובגדיה. טוב, ככה גם פיקאסו התחיל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully