וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הדוגמניות התאומות שהיו רועשות מדי עבור השכנים שלהן

15.7.2015 / 9:55

התאומות סאנדרסון זומנו לבית המשפט לאחר תלונות משכניהם על שימוש בשפה גסה והשמעת מוזיקה רועשת - וקיבלו צו האוסר עליהן לקלל, להרעיש ולעשות כל פעולה שיכולה להטריד ואפילו במעט את שכניהם

צילום חובבים יוטיוב

בסרטון - האחיות שקטות על מסלול הדוגמנות

בפעם הבאה שאתם עושים רעש בין 2 ל-4 אולי כדאי שתבדקו שהשכנים שלכם לא בבית: שכן של האחיות האנגליות התאומות טיפאני וטליה סאנדרסון בנות ה-19, זימן את השתיים לבית המשפט לאחר תלונות בלתי פוסקות על רעשים שמגיעים מביתן ושימוש בשפה גסה ופוגענית. בית המשפט הורה לבנות הפסיק לעשות כל מעשה שיכול להטריד את שכניהם - לא לדבר, לא להרעיש - ואם אפשר גם לא לנשום לידם.

התאומות סאנדרסון, המדגמנות עבור סוכנות דוגמנות מצליחה במנצ'סטר, עזבו את בית המשפחה בסיום לימודיהן ועברו לדירה משותפת בסטוקפורט שבמחוז מנצ'סטר רבתי. שם הן גרות כבר מספר שנים שבמהלכן הן מתעללות בשכניהן עם שגרת החיים הרועשת שלהן והתנהגותן הקיצונית - עד שאחד השכנים החליט לשים לסאגה הזאת סוף ולהעביר את הבנות לטיפול בית המשפט.

התאומות סנדרסון עשו רעש לשכניהם – וקיבלו זימון לבית המשפט. The Mirror, צילום מסך
השכנות המעצבנות בעולם: טליה וטיפאני סאנדרסון עמדו לדין כי הפריעו לשכנים שלהן/צילום מסך, The Mirror

על פי הדיווח של חדשות הערב של מנצ'סטר, המשטרה ביקרה בבית משפחת סאנדרסון פעמים תכופות אך הבנות לא הצליחו לרסן את התנהגותן לאורך זמן. כעת בית המשפט הטיל עליהן צו על התנהגות אנטי-חברתית המורה לאחיות לדבוק במספר כללים מחמירים, ביניהם איסור על שימוש בשפה גסה ופוגענית - והעלבה, פגיעה, איום או הפחדה של שכניהן או קרובי שכניהן. על הצמד נאסר גם להתנהג בכל צורה שתגרום לטרדה, חרדה או מצוקה של אחד השכנים.

"לאחר התלונות הרבות שקיבלנו על התנהגותן, הוחלט לנקוט בצעדים משפטיים נגד טיפאני וטליה סאנדרסון", הודיע מפקד משטרת סטוקפורט, ג'ים לוקט, "הצו הזמני אוסר עליהן להטריד אנשים, כולל שימוש בשפה מעליבה, פוגעת או מאיימת. אנחנו שמחים שהשכנים יזכו לקצת שקט מהן. קורבונותיהן סבלו ממעשיהן זה זמן רב ואנחנו רוצים לראות שזה נגמר".

עוד באותו נושא

התאומות שמכורות לניתוחים פלסטיים ורוצות להיות בובות

לכתבה המלאה
התאומות סנדרסון עשו רעש לשכניהם – וקיבלו זימון לבית המשפט. The Mirror, צילום מסך
גם לא שלום במעלית: האחיות יאלצו ללמוד לדבר בנימוס/צילום מסך, The Mirror

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully