וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קטטות וגניבות: כך מעסיקים בני הנוער את השוטרים בקיץ

בני הנוער רק יצאו לחופשת הקיץ וכבר מסתבכים בצרות. בחולון נפצע קשה נער בן 16 עקב ויכוח על שימוש במגרש כדורגל. בעכו נעצר בן 17 בחשד שגנב 150 אלף שקל מאמו. צפו בתיעוד בגניבת פלאפון מחוף הים

צילום: דוברות המשטרה, עריכה: מתן חדד

החופש הגדול רק התחיל ובני הנוער כבר מספיקים להסתבך בצרות ולהעסיק את המשטרה בלא מעט אירועים. בחולון פרצה שלשום (שלישי) קטטה המונית במגרש הכדורגל בפארק פרס והסתיימה בפציעתם של ארבעה צעירים. אחד מהם, נער בן 16, נפצע באורח קשה. שני חשודים במעורבות בקטטה נעצרו.

מחקירה של משטרת מרחב אילון עולה כי ויכוח בין שתי קבוצות של נערים וצעירים על שימוש במגרש התפתח לתגרה המונית. חוקר המשטרה רב-סמל בכיר ליאור סולומון סיפר: "במקום היה נער שפונה מהמקום לאחר שאיבד את ההכרה וכתוצאה מהתקיפה נזקק לטיפול רפואי כדי לאחות קרע ברשתית העין".

עוד בוואלה!NEWS:
נתניהו הבטיח "להשיב את אברהם", אך עדיין לא נפגש עם המשפחה
פרשה 512: ראש ארגון פשע ראשון שוחרר לביתו
איטליה: הרוג ועשרות פצועים בטורנדו שהכה באזור ונציה

ניידות של משטרת חדרה. שלומי גבאי
החשוד נמלט מהמקום ולקח למשטרה זמן לאתר אותו ולעצור אותו/שלומי גבאי

אחד משני החשודים, לידור גבריאל בן 20, שנפצע אף הוא, הגיע לבית החולים וולפסון בעיר על מנת לקבל טיפול רפואי. הבוקר האריך בית משפט השלום בתל אביב את מעצרו עד יום ראשון. במהלך הדיון טען חוקר המשטרה כי הוא נמלט מהמקום ולקח למשטרה זמן לאתר אותו ולעצור אותו. עורכת דינו פולינה סורין טענה כי החשוד הותקף ונפצע וכי "מדובר בבחור צעיר ללא עבר פלילי". השופט ירון גת אמר בסיום הדיון: "אני מוצא כי קיימת תשתית ראייתית המבססת חשד סביר נגד החשוד". החשוד השני קיבל גם כן טיפול רפואי בבית החולים לאחר שאפו נשבר בקטטה והיום מעצרו הוארך.

במקרה אחר נעצר נער בן 17, תושב עכו, בחשד שגנב 150 אלף שקלים במזומן ותכשיטים בשווי 30 אלף דולר בחודשיים האחרונים מחדרה של אמו. הוא נעצר אמש בעקבות תלונה שהגישה האם למשטרה, והודה בחשדות נגדו. בין היתר נבדק אם הנער העביר את הכספים לאדם אחר. היום הוא יובא להארכת מעצרו בבית משפט השלום בעיר.

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
כנופית גנבי פלאפונים בחוף 'דלילה' באשקלון שחבריה נעצרו ע"י המשטרה, יוני 2015. חטיבת דובר המשטרה
תיעוד כנופיית גנבי טלפונים סלולריים בחוף דלילה שבאשקלון/חטיבת דובר המשטרה

בני הנוער אינם היחידים שמספקים תעסוקה נוספת לשוטרים בימי הקיץ. אמש עצרה המשטרה כנופיה של גנבי טלפונים סלולריים בחוף דלילה שבאשקלון. שוטרים ופקחי עיריית אשקלון הציבו מארב לכנופיה בעקבות מידע מודיעיני. הם זיהו שלושה חשודים שהגיעו לחוף בכלי רכב פרטי, ולאחר מכן תיעדו אותם "על חם" בזמן שהם גונבים מכשירים סלולריים וחפצים נוספים מתוך תיקים של מתרחצים.

השוטרים עצרו את השלושה כשחזרו למכוניתם וניסו לצאת מתחומי החוף. נהג המכונית השליך שני מכשירים סלולריים שנגנבו לעבר שיחים בחנייה. בחיפוש במכונית נמצאו עוד חמישה מכשירים סלולריים החשודים כגנובים, כמה כרטיסי "סים", משקפי שמש, כסף מזומן ואלת בייסבול. לאחר שנעצרו נלקחו לחקירה בתחנת המשטרה. במקביל, שני תושבי קריית גת הגיעו לתחנת המשטרה והגישו תלונה על שני מכשירים סלולריים שנגנבו מהם בחוף באשקלון. המכשירים שלהם נמצאו בשלל של הכנופיה. היום יילקחו החשודים לדיון בהארכת מעצרם בבית משפט השלום באשקלון.

מפקד משטרת אשקלון, סגן-ניצב שמעון פורטל, התייחס לתופעת הגנבות בחופי הים ואמר: "פתיחת עונת הרחצה מזמינה גורמים עבריינים לחופי הים. התיקים המונחים על ידי האזרחים בחוף ללא השגחה מהווים טרף קל עבור אותם גנבים. מעבר לפעילות המשטרתית המתבצעת תדיר בכדי למנוע ולאתר את אותם חשודים אנו קוראים לציבור לגלות ערנות ולהשגיח על החפצים ככל שניתן בעת הרחצה בים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully