וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: המתיחה המשעשעת של הליצן בקניון הסתיימה במכות

11.7.2015 / 10:25

תוכנית בידור בברזיל שלחה ליצן לקניון, והוא זרק עוגת קרם על פרצופה של האישה הלא נכונה, שהחליטה לתקוף אותו בעזרת כל חפץ שהגיע לידיים שלה

tv perez

תושבי כדור הארץ מתחלקים לשני סוגים: החלק הראשון אוהב ליצנים וחושב שהם מקסימים ומצחיקים. החלק השני, וכנראה גם השפוי יותר, מבין שמדובר באנשים מבוגרים בתלבושות מגוחכות, שלא עושים כלום חוץ מלהרגיז במקרה טוב, ולהפחיד עד מוות במקרה הרע. לקבוצת האנשים ששונאת ליצנם הצטרפה השבוע ברזילאית אומללה, שערכה קניות בקניון.

הלקוחה לא ידעה שממש באותו היום מצלמים תוכנית בקניון, ומצלמות נסתרות מתעד אותה שעה שליצן מורח עוגת קצפת על פניה כשהיא עולה במדרגות הנעות. באותה השניה האישה איבדה את זה, התחילה לקלל והשליכה על הליצן את שקית הקניות שלה. לאחר מכן היא זרקה את התיק שלה, ותוך כדי היא ניסתה לרדת למטה ולהגיע אליו, מה שהפך את הסיטואציה למגוחכת עוד יותר.

כשהגברת העצבנית הגיעה לקצה המדרגות, הליצן הדביק עוגה נוספת לפניה, והיא איבדה את זה לחלוטין והשליכה עליו את הנעליים שלה. אחת מהן פגעה ישירות בראשו, והותירה אותו המום לכמה שניות. הסרטון והאישה המסכנה הפכו לויראליים. אולי מישהו יסביר לברזילאים שתוכניות המבוססות על מתיחות עברו מן העולם בשנות ה-90.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully