וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מזעזע: מנהל בית קפה מכה מלצרית שהתפטרה במהלך משמרת

13.7.2015 / 9:50

ויכוח שהחל בין מלצרית למנהל בית הקפה בו היא עובדת הגיע לשיא בקטטה אשר בסיומה המנהל חבט בפניה של המלצרית, והפיל אותה על הרצפה

יוטיוב

מצלמות אבטחה שהותקנו בבית הקפה "פנרה ברד" במנהטן, ניו יורק, תיעדו קטטה מזעזעת שהתרחשה שם השבוע בין מלצרית למנהל המקום. הכל התחיל אחרי שהעובדת הצעירה התפטרה מבית הקפה באמצע משמרת. היא סולקה החוצה על ידי המנהל, ואז התפרצה חזרה פנימה והחלה להתעמת איתו. אחרי כמה דחיפות הדדיות, המנהל, שגודלו הפיזי כפול מגודלה של המלצרית, נראה חובט בפניה ומעיף אותה על הרצפה. עובדים אחרים ששהו בבית הקפה רצו למקום כדי להפריד בין השניים.

אדם המזהה עצמו בכינוי מידגאר העלה את הסרטון ליוטיוב, ותיאר שם את השתלשלות העניינים - "המלצרית לא הייתה במיטבה היום. היא זרקה שקית של צ'יפס על הרצפה, צעקה ותקפה את המנהל, שהעיף אותה מהמקום. אחרי שחזרה פנימה, זה החמיר".

המקרה החמור עבר לטיפול משטרתי, ודובר מטעם בית הקפה מסר הודעה רשמית: "קיבלנו דיווחים על עימות פיזי בין שני עובדים שלנו. החברה מגלה אפס סבלנות כלפי אלימות מכל סוג, ואנחנו משתפים פעולה עם רשויות החוק שמטפלות בעניין זה. שני העובדים כבר לא מועסקים אצלנו". בפעם הבאה שהבוס מעצבן אתכם, תזכרו שתמיד יכול להיות יותר גרוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully