וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסתיימה חקירת ראש העיר אור יהודה; בשבוע הבא יוגש כתב אישום

החקירה בעניינו של דוד יוסף, שנעצר בסוף חודש מאי בחשד שהטריד מינית חמש נשים וביצע בהן מעשים מגונים, בין היתר בעובדות עירייה, הסתיימה הערב. בפרקליטות יבקשו מחר מבית המשפט להאריך את תנאי מעצר הבית שלו עד להגשת כתב האישום

צילום: יותם רונן, מאצ'י הוף; עריכה: גדי וינסטוק

(לפני כחודש: דוד יוסף התמוטט בבית המשפט)

הפרקליטות צפויה להגיש בשבוע הבא כתב אישום נגד ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף, החשוד בביצוע עבירות מין, בין היתר בעובדות הכפופות למרותו - כך נמסר הערב (רביעי) ממשרד המשפטים. בהודעה נמסר כי פעולות החקירה ביחידה להב 433 בעניינו הסתיימו. עוד נמסר, כי מחר תבקש הפרקליטות מבית המשפט להאריך את תנאי מעצר הבית של יוסף עד להגשת כתב האישום נגדו.

בחודש שעבר אמר יוסף במהלך דיון בעניינו בבית משפט השלום בראשון לציון כי הוא מתפטר מתפקידו. זאת, כדי להשקיע את זמנו בהוכחת חפותו. מאז הוארך מעצרו כמה פעמים, ובאחד המקרים אף שלא בנוכחותו לאחר שהתמוטט לפני דיון.

בסוף חודש מאי נעצר יוסף בחשד שהטריד מינית חמש נשים וביצע בהן מעשים מגונים לאורך שנים, ואף ביצע באחת העובדות שלו בעילה אסורה בהסכמה. עוד הוא חשוד כי השתמש שלא כדין בכספי הרשות כדי להעניק לנשים הללו ולאחרות טובות הנאה, וכי ניסה לשבש את החקירה. אחיו, אלי יוסף, נעצר אף הוא בחשד לשיבוש הליכי חקירה.

לקריאה נוספת:
המתלוננת על ראש עיריית אור יהודה: פוטרתי מתוך התנכלות

(עדכון ראשון: 20:18)

ראש עיריית אור יהודה התמוטט בבית המשפט. יותם רונן
צפוי להיות מואשם בעבירות מין. ראש עיריית אור יהודה, דוד יוסף/יותם רונן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully