וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחותו של הדר גולדין: "שכחו מהחיילים שלא חזרו מ'צוק איתן'"

7.7.2015 / 19:50

איילת גולדין אמרה כי "דווקא עכשיו, כשמדברים על סיוע הומניטרי" חמאס צריך להחזיר את גופת אחיה שנהרג ב"יום שישי השחור" ברפיח. "המיקוד הוא על 'חניבעל', אבל איפה החזרת החיילים?"

עריכה: ניר חן, מעצב גרפי: אביחי ברוך

"שנה אחרי 'צוק איתן', סוקרים את המצב בעוטף עזה, את השיפוצים, את הסיוע ההומניטרי, אבל לא מזכירים שיש שני חיילים שלא חזרו, ושהמדינה צריכה להחזיר אותם" – כך אמרה היום (שלישי) איילת גולדין, אחותו של סגן הדר גולדין, שנהרג בהיתקלות עם לוחמי חמאס ב"יום שישי השחור" בפאתי רפיח, במהלך מבצע "צוק איתן". זאת לאחר פרסום ההקלטות מרשתות הקשר מאותם רגעים גורליים, לאחר חטיפתו של גולדין וההכרזה על "קוד חניבעל".

"חשוב להזכיר, בתודעה הציבורית של המנהיגים ושל העם, ששני חיילים עדיין לא שבו", הבהירה איילת. מלבד גופתו של גולדין, גם גופתו של סמל ראשון אורון שאול, לוחם גולני שנהרג בשכונת שג'אעיה שבעיר עזה לא הוחזרה בתום הלחימה. לדבריה, "דווקא עכשיו, כשמדברים על סיוע הומניטרי, המעשה ההומניטרי הבסיסי מצדם צריך להיות החזרתם".

עוד בוואלה חדשות:
"אחד נעלם": הרגע שבו הוכרז "קוד חניבעל" אחרי חטיפת גולדין. האזינו
"במערכה הבאה, חמאס יחדיר פלוגות שלמות לשטח ישראל"
נתניהו באזכרה לחללי צוק איתן: "מערבולת דמים משתוללת במזרח התיכון"

סגן הדר גולדין, שנפל במהלך מבצע צוק איתן, עם אחיו התאום צור והאחות איילת. שלומי גבאי, באדיבות המשפחה, באדיבות המשפחה
האחים צור, איילת והדר גולדין/באדיבות המשפחה, שלומי גבאי, באדיבות המשפחה

"המיקוד הוא על 'חניבעל', הביקורת על צה"ל – אבל איפה החזרת החיילים?", הוסיפה. "זה חסר לי. מבחינת המחויבות של מדינת ישראל לחיילים שנותנים הכול למענם ויודעים שהיא תעשה הכול בשביל החיילים החיים, המיקוד צריך להיות בזה שהדר ואורון עדיין לא שבו. צריך להיות מפורסם שהדר נחטף במהלך הפסקת אש ולא שב. איפה התמונה השלמה?

"אתמול בטקס, ראש הממשלה ונשיא המדינה דיברו על זה. אנחנו ממש לא נגד הממשלה", אמרה. אתמול הבטיח בנימין נתניהו בטקס האזכרה הרשמי במלאת שנה למבצע "צוק איתן" בבית העלמין הצבאי בהר הרצל שבירושלים לעשות הכול על מנת להשיב את גופותיהם של גולדין ושל שאול. "זו חובתנו הבסיסית להם ולמשפחותיהם", אמר.

לפניות לכתבת: danayark@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully