וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: גבר שאיבד את אשתו זכה להפתעה אחרי מותה

7.7.2015 / 16:20

פיטר בילאלי איבד את אשתו לפני כשנה. לפני כמה שבועות, במהלך ארוחת צהריים שגרתית עם נכדתו, הוא קיבל מזכרת מאשתו שגרמה לו לפרוץ בבכי ולהאמין בנסים. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

תשמעו סיפור, לפני כ-50 שנה התהפכו חייו של פיטר בילאלי כשהוא פגש את אשתו גרייס במהלך ביקור באיטליה. השניים התחתנו אחרי 40 יום בלבד, עברו לקונטיקט, והביאו לעולם שני ילדים.

ב-2001 גרייס אובחנה כחולת סרטן. פיטר עמד לצדה בתקופה הקשה ולפני כמה שנים, חשב על רעיון: הוא ביקש מגרייס לחתום את שמה על שטר של דולר. הוא חתם את שמו על שטר נוסף ואת השטרות שם בארנק.

רומנטי, לא? אבל אחרי כשנה, ברגע של היסח הדעת פיטר שילם עם השטרות, והם הלכו לאיבוד. כמה חודשים אחרי שחגגו 50 שנות נישואים, גרייס מתה מהמחלה. פיטר נשאר לבד, והמזכרת אבדה לנצח, או לפחות כך הוא חשב. לפני כמה שבועות הוא הלך לאכול עם הנכדה שלו אשלי ונתן לה שטר של עשרה דולרים לשלם איתו. כשהיא החזירה לו את העודף, הוא לא האמין: חמש שנים אחרי שאיבד את השטרות החתומים, אחד השטרות בעודף היה חתום בשמה של גרייס. ממש מתנה משמיים.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully