וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה: נגד מה מפגינים האנשים בתמונה?

7.7.2015 / 14:07

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

יו"ר ההסתדרות אבי ניסנקורן הודיע היום (שלישי) במסיבת עיתונאים על השבתה כללית של המשק החל מ-22 ביולי, אם לא תחול התקדמות במגעים מול משרד האוצר בנושא עובדי הקבלן.

יחידה להב 433 עצרה היום את אשתו של ראש ארגון פשיעה בחשד למעורבות ברצח עורך הדין יורם חכם ב-2008. מלבד האישה עוכבו לחקירה ונעצרו עוד ארבעה חשודים, בהם שלושה אחים הנמנים עם ראשי ארגון פשיעה בירושלים.

בג"ץ דן היום בעתירה שהגישה סיעת "יש עתיד" נגד מינוי ח"כ יעקב ליצמן (יהדות התורה) לתפקיד סגן שר הבריאות במעמד של שר. במהלך הדיון אמר שופט חנן מלצר, כי נתניהו "לא יכול לצד תפקידו כראש ממשלה לשמש שר, לכן כל המתווה הזה יש בו פסול".

אתמול היה היום הראשון של מרוץ השוורים המסורתי בפמפלונה שבספרד. אבל לצד החגיגות, היו גם מתנגדים. המפגינים שבתמונה, הפועלים למען זכויות בעלי החיים, צבעו את עצמם באדום וטענו כי רחובות פמפלונה מוכתמים בדם השוורים. המפגינים קוראים למארגנים להפסיק את ההתאכזרות לחיות ולעצור את המרוץ. נציין רק שמדי שנה נפגעים שם לא רק שוורים אלא גם בני אדם.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת במידות החום. מחר - ללא שינוי של ממש במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully