וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חלקי גופות וילדים מתפוצצים: דוגמנית שהצטרפה ללחימה נגד דאעש מדברת

7.7.2015 / 13:15

טייגר סאן ויתרה על חיים נוחים בקנדה, והצטרפה למורדים הכורדים בסוריה במלחמתם נגד ארגון המדינה האיסלאמית. כעת היא מספרת על הזוועות שראתה

עמוד היוטיוב של tiger sun

בסרטו - טייגר סאן מתעדת את החיים בחזית

לטייגר סאן בת ה-46 היה הכל: קריירת דוגמנות מצליחה, בת אהובה, בית חם בקנדה, משפחה וחברים. אחרי מערכת יחסים שניהלה עם בחור לבנוני שעזב אותה כדי להתחתן עם אישה אחרת, החליטה סאן להשאיר את החיים הנוחים מאחור ולהצטרף למורדים הכורדים בסוריה כדי להלחם בדאעש. טייגר לחמה בתור תצפיתנית שחיפשה את חיילי ארגון המדינה האיסלאמית, והורתה לצלפים לירות בהם.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
ויתרה על החיים הנוחים כדי להלחם בדאעש. טייגר סאן בימיה כדוגמנית/מערכת וואלה!, צילום מסך

פציעות ברגליה אילצו אותה לחזור לקנדה, ובריאיון שנערך עמה ב"דיילי מייל", היא סיפרה על הזוועות להן הייתה עדה. "ראיתי ילדה קטנה שעלתה על מוקש ומתה מפצעיה כיוון שלמורדים אין ציוד או הכשרה רפואית. אם להיות כנה, מראה הגופות לא הפריע לי יותר מדי. עם זאת, כשחברים שלי נהרגו, בכיתי. אני עדיין נעצבת כשאני נזכרת בזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
"הייתי אומרת למורדים איזה לוחמים להרוג, אבל לא הרגתי בעצמי"/מערכת וואלה!, צילום מסך

הדוגמנית לשעבר לחמה לצד אישה נוספת, שהרגה 28 פעילי דאעש. טייגר עצמה אומרת שלא הרגה אף אחד, אבל עזרה לגרום לזה לקרות. "הייתי אומרת למורדים איזה לוחמים להרוג, אבל לא הרגתי בעצמי. אחרי שהם היו מתים, הייתי הולכת ובוחנת את הגופות. באחת הפעמים אכלתי ארוחת צהריים ליד ערימה של מוחות, אבל זה לא היה עניין גדול".

לדבריה של טייגר, היחסים בין המורדים מקצועיים לחלוטין. "האדם שעומד לידך במדים יכול להיות גבר או אישה, אבל זה לא משנה. הם קודם כל חיילים. מעולם לא הרגשתי מוטרדת או כמו אובייקט מיני. למעשה, הרגשתי מוגנת מאוד כשהייתי בסביבה גברית לחלוטין". האם הלוחמת שבה לקנדה בשבוע שעבר, אחרי שנכפה עליה לעשות זאת כיוון שסבלה מתת תזונה ופציעות ברגליה. האם היא תתצליח לאכול בלי מוחות אשר מפוזרים סביבה? נמשיך לעקוב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully