וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החדשות בדקה | צפו: קשר 110 בלוני הליום לכיסא - ועף לשמיים

7.7.2015 / 9:48

כל החדשות של היום בדקה אחת: מיכל רשף מגישה לכם מאולפן וואלה!NEWS את כל מה שצריך לדעת ב-60 שניות. צפו במהדורה שמתעדכנת כל הזמן

מערכת וואלה!

מליאת הכנסת אישרה הלילה (שלישי) את הארכת המועד לאישור התקציב הדו-שנתי לשנים 2016-2015. את התקציב תצטרך הממשלה לאשר עד חודש נובמבר. 56 תמכו בעמדת הממשלה ו-54 התנגדו.

הרב מצפת החשוד בעבירות מין הגיע הבוקר לדיון בהארכת צו איסור הפרסום על שמו. אמש התלוננו שלוש נשים נוספות כי הוא אנס אותן. עד כה התלוננו שמונה נשים נגד הרב.

שיחות הגרעין בין איראן למעצמות עשויות להימשך מעבר לתאריך היעד החדש שנקבע להיום - כך אמר אתמול דובר מחלקת המדינה האמריקנית, ג'ון קירבי, בריאיון ברשת CNN. לדבריו, "אם יגיעו להסכמה על סוגיות המפתח, עשוי להיות לנו הסכם השבוע, אבל אין שום ערבון לכך".

בסרטון שהפך ויראלי נראה תושב קנדה, דניאל בוריה, ממריא לשמיים על כיסא בעזרת מאה ועשרה בלוני הליום. בוריה ביקש לפרסם את עסק מוצרי הניקיון שבבעלותו, ורצה לנחות בתוך פסטיבל רודיאו סמוך. אלא שמזג האוויר לא עבד לטובתו והרוחות העיפו אותו רחוק מדי. לבסוף, הוא נאלץ להשתמש במצנח שברשותו ולנחות בשדה מרוחק. אל תנסו את זה בבית.

תחזית מזג האוויר: היום תחול ירידה נוספת במידות החום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully