וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גבר כבן 50 טבע למוות בבריכה בקיבוץ שמיר שבצפון

6.7.2015 / 0:15

הרוחץ, תושב אחד היישובים בגליל העליון, שיחק בכדור מים ואמר לחבריו כי הוא חש ברע. כשניסה לשחות החוצה איבד את הכרתו וטבע. מותו נקבע במקום לאחר ניסיונות החייאה ממושכים. נפתחה חקירה

פצועי השריפה בקניון ארנה מפונים לבית חולים איכילוב, דצמבר 2012. בן קלמר
מותו של הרוחץ נקבע במקום/בן קלמר

גבר כבן 50 טבע אתמול (ראשון) בלילה למוות בבריכה בקיבוץ שמיר שבאצבע הגליל. חובשים ופרמדיקים של מגן דוד אדום הגיעו למקום וביצעו בו פעולות החייאה, אולם נאלצו לקבוע את מותו. חוקרי משטרת קריית שמונה הגיעו למקום ופתחו בחקירה.

מפרטים ראשונים עולה כי הגבר, תושב אחד היישובים הגליל העליון, שיחק בכדור מים בבריכה. בשלב מסוים אמר לחבריו כי הוא חש ברע, וכאשר ניסה לשחות החוצה איבד את הכרתו. הוא נמשה מהמים ומותו נקבע במקום.

חובש בכיר במד"א מוטי בן לולו, שהגיע למקום, סיפר: "ראינו אותו מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה. אנשים שהיו במקום סיפרו לנו שבמהלך פעילות ספורטיבית הוא חש שלא בטוב והתמוטט. ביצענו בו פעולות החייאה מתקדמות וממושכות שכללו תרופות, הנשמה ועיסויים, אבל לצערנו בסופן נאלצנו לקבוע את מותו בשטח".

בשבוע שעבר טבע למוות בן 21 בתל אביב, בסמוך לחוף צ'רלס קלור. חובשים ופרמדיקים העניקו לו טיפול רפואי וביצעו בו פעולות החייאה, שבסופן קבעו את מותו.

לקריאה נוספת:

זעם ברשת: אלמונים ריססו סימני דם על משפחה ערבית בשלט פרסומת
חשד: הרקע לגל ההצתות באזור ירושלים - לאומני
מ-512 ועד תיק פישר: מה יעלה בגורל החקירות הרגישות שהשאיר ברכה?

(עדכון ראשון: 23:34)

  • עוד באותו נושא:
  • טביעות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully