וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בריטניה התרגשה: הנסיכה שרלוט הוטבלה לנצרות

בטקס צנוע שנערך באותה הכנסייה שבה הוטבלה דיאנה, סבתה המנוחה, הוטבלה הנסיכה שרלוט, ביתם של הנסיך ויליאם והדוכסית מקיימבריג' קייט. כל בני משפחת המלוכה התייצבו, ודווקא אחיה הבכור של שרלוט, ג'ורג', גנב את ההצגה

צילום: רויטרס, עריכה: ליאור קירשנר

הנסיכה שרלוט, ביתם בת התשעה שבועות של הנסיך ויליאם ואשתו קייט, הוטבלה אתמול (ראשון) לנצרות בטקס צנוע שאירע בכנסייה באחוזה המלכותית. זו היתה הופעתה הפומבית השנייה של שרלוט, וההופעה הראשונה של משפחת המלוכה בהרכבה המלא החדש. ההטבלה נערכה באותה הכנסייה שבה הוטבלה הנסיכה דיאנה, סבתה המנוחה, מה שרק הגביר את ההתרגשות של הציבור הבריטי.

מעט מוזמנים הגיעו לטקס החגיגי שנערך בכנסיית מרים המגדלית בסנדרינגהאם שבמזרח אנגליה. זאת לפי רצונם של וויליאט וקייט, ובניגוד למסורת רבת השנים של טקסים חגיגיים עם מוזמנים רבים. כל בני משפחת המלוכה הגיעו, כולל המלכה, בעלה הנסיך פיליפ ובנם הנסיך צ'רלס. אך מי שגנב את ההצגה היה הנסיך ג'ורג', בנם הבכור של וויליאם וקייט, שהלהיב את הקהל ומשך תשומת לב רבה מהמצלמות.

שרלוט אליזבת' דיאנה היא הרביעית בתור לרשת את הכתר הבריטי. היא הוטבלה לפי כל כללי הטקס – במים שהובאו מנהר הירדן ונשפכו מקנקן כסף. ההטבלה עצמה, שנערכה על ידי ארכיבישוף קאנטרברי, ג'סטין וולבי, נערכה באופן פרטי.

בתקשורת הבריטית עסקו רבות בתלבושות של בני המלוכה, ובעיקר המלכה והדוכסית מקיימבריג' קייט.

(עדכון ראשון: 22:26)

הנסיך וויליאם והנסיכה קייט עם בנם הנסיך ג'ורג' מגיעים לחגוג את ההטבלה של הנסיכה שרלוט. AP
הנסיך וויליאם ואשתו קייט עם בנם ג'ורג'/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully