וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | בי"ס באנגליה אסר על חצאיות: "מסיח דעת הגברים"

5.7.2015 / 15:50

מנהלת בית ספר יוקרתי באנגליה אסרה על התלמידות להגיע עם חצאיות לבית הספר משום שהדבר מסיח את דעתם של המורים והתלמידים הגברים. איך הן הגיבו? סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

מנהלת בית ספר יוקרתי בסטפורדשיר, אנגליה, החליטה לאסור על התלמידות להגיע לבית הספר עם חצאיות. הסיבה המוצהרת הייתה שהן מסיחות את דעתם של הגברים בבית הספר. המנהלת טוענת שההחלטה הגיעה אחרי הרבה מקרים שבהם בנות קיצרו את החצאיות שלהן, עד שהן כיסו רק את הישבן שלהן, ואמרה שהיא קיבלה הרבה תלונות ממורים גברים ואפילו מהנערים המתבגרים שלומדים שם. צוות בית הספר כולו תמך במהלך, ורוב ההורים לא התנגדו. תלמידה אחת אמרה לכלי התקשורת בבריטניה שבחום הזה, לאסור חצאיות זה פשוט לא מעשי, ולא נוח, והיו כמה שזעמו על ההחלטה ובחרו להוציא את זה בטוויטר, אבל מלבדם לא נשמעו קולות מחאה. ומה אתם חושבים? זה נכון לאסור על התלמידות ללבוש חצאיות? או שאולי הבנים צריכים ללמוד להסתדר עם זה?

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully