וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו ברגע המצמרר בו דייג נלחם על חייו מול כריש אימתני

דייג תפס בחכתו כריש שורי מסוכן ובמקום לשחרר את החכה - הוא החליט להיאבק בו. המעשה המטופש כמעט הוביל למותו של הדייג כשהכריש הצליח להפיל אותו למים לעיני חבריו המודאגים - שתיעדו את הרגעים המלחצים האלה. צפו בקטע המלא

יוטיוב

בסרטון שכבש את הרשת השבוע, נראה דייג תופס בחכתו כריש שורי טורף ונאבק בו - עד שבשלב מסוים מצליח הכריש להפיל אותו מהקיאק לתוך המים המסוכנים. חבריו בסירה ליד תיעדו את הרגעים המלחיצים בהם נראה הדייג נס על נפשו לעבר הסירה - ומצליח לעלות עליה רגע לפני שהכריש נותן בו ביס.

הדייג בר המזל הזה הוא בן צ'נסיי, שיצא עם חבריו לדוג דגי לוקוס מול חופי פלורידה - ובטעות העלה בחכתו כריש שורי באורך של כ-2 וחצי מטרים. בן, שבתחילה לא נראה יותר מדי לחוץ מכל העניין הזה, לא הסכים לשחרר את החכה והחל להיאבק בכריש - עד שהוא פגע עם זנבו בקיאק והפיל את הדייג לתוך המים.

כריש שורי הפך סירה. אתר רשמי
הרגע בו הדייג נופל למים מלאים בכרישים מסוכנים/אתר רשמי

בזמן שהתיעוד המצמרר הזה הותיר רבים בפה פעור, נראה שדווקא בן לא לקח את העניין הזה יותר מדי ברצינות. "לא רציתי לתת לו לנצח", הוא מספר ל-The Mirror, "היו שם בערך 10 כרישי שור ששחו באזור, אבל לא ויתרתי". מה שמפתיע אפילו יותר בכל הסיפור הזה הוא שאחרי שבן ניצל משם בנס - הוא חזר למים לקרב נוסף עם הכריש. "כשהצלחתי לברוח בזמן והגעתי לסירה, חברים שלי אמרו לי 'היי, קפוץ לשם שוב, בוא נתפוס אותו'. מיד חזרתי להילחם". אין גבול לטיפשות.

עוד באותו נושא

אכזריות וטיפשות: גברים גלשו על כריש לווייתני ועוררו סערה

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully