וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צבא סוריה וחיזבאללה פתחו במתקפה על עיר בגבול לבנון

לפי הדיווחים, הכוחות יורים ארטילריה כבדה ומפציצים מהאוויר את העיר הממוקמת ממערב לדמשק, סמוך לגבול עם לבנון. בתוך כך, המורדים בראשות ג'בהת א-נוסרה השתלטו על בסיס צבאי סמוך לחאלב שהיה בשליטת אסד

צילום: רויטרס עריכה: שניר דבוש

צבא סוריה וכוחות חיזבאללה פתחו במתקפה משולבת על העיר זבדאני המוחזקת בידי המורדים – כך דווח היום (שבת) בכלי תקשורת ערביים. לפי הדיווחים, הכוחות יורים ארטילריה כבדה ומפציצים מהאוויר את העיר הממוקמת ממערב לדמשק, סמוך לגבול עם לבנון.

בתוך כך, הארגון הסורי לזכויות אדם מדווח כי מניין ההרוגים של כוחות ג'בהת א-נוסרה בפיגוע אמש במסגד באריחא, עיר במחוז אידליב שבסוריה, עלה ל-31. הפיגוע אירע בעת שאנשי הארגון הסוני התאספו לארוחה לשבירת צום חג הרמדאן.

לקריאה נוספת:
תיעוד: מורדים סורים מוציאים להורג לוחמי דאעש כנקמה
פוטין מבהיר: אין שינוי בתמיכתה של רוסיה במשטר אסד
יעלון: הבהרנו למורדים - נסייע לכם, בתנאי שלא תפגעו בדרוזים

סוריה: כוחות המורדים השתלטו על בסיס צבאי בחאלב. צילום מסך
ההשתלטות על הבסיס בחאלב/צילום מסך

כמו כן, כוחות המורדים ובראשם אנשי ג'בהת א-נוסרה הצליחו להשתלט היום על "המרכז למחקרים מדעיים", בסיס צבאי ממערב לעיר חאלב, אשר שימש את צבא סוריה. לפי שעה עדיין מתנהלים קרבות עזים באזורים אחרים בעיר, אותה מנסה לכבוש קואליציית המורדים "אנסאר א-שריעה", שהוקמה השבוע במטרה להשתלט על כל העיר ועל שאר המחוז. במקביל, פתחו הכוחות במערכה חדשה בעיר במטרה לכבוש את האזורים שנותרו בשליטת אסד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully