וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכפילה של אנג'לינה ג'ולי נואשת לאהבה: "גברים תמיד רועדים לידי"

5.7.2015 / 10:15

וורוניקה בלאק הייתה קורבן לבריונות בבית הספר כשבנים היו צוחקים על המראה "השטוח והשמנמן" שלה. היום, כשהיא נראית כמו לא פחות מאנג'לינה ג'ולי, היא מפחידה גברים ומקבלת מבטי שנאה מנשים. "אני בסה"כ אדם נחמד. אני לא מבינה למה כולם שונאים אותי"

עמוד היוטיוב של Paul Venomous

הנה דוגמא מצוינת להשפעות הקריטיות של בריונות בבית הספר: וורוניקה בלאק סבלה כל שנות נעורייה מבריונות והצקות מחבריה בבית הספר על המראה "השמנמן" שלה - ובמקום לקבל את עצמה כפי שהיא, חיכתה לגיל הנכון ועברה ניתוחי הגדלת חזה ומילוי שפתיים שהפכו אותה - במקרה או במכוון - לכפילה של אנג'לינה ג'ולי. וכמה שזה נשמע טוב - מתברר שגם כשאת יפה מדי העולם לרעתך. "אני מפחידה את הגברים והנשים מקנאות בי. הן מפחדות שאגנוב להם את הגבר, כמו שאנג'לינה ג'ולי עשתה לג'ניפר אניסטון".

וורוניקה בלאק, דוגמנית בת 27 מוונקובר, קנדה, דומה שתי טיפות מים לשחקנית זוכת האוסקר אנג'לינה ג'ולי וזה מאוד משמח אותה. "משווים אותי אליה כל יום וזה מאוד מחמיא לי כי היא מהממת", סיפרה בלאק ל-Daily Mail. אולם, היא מאמינה שהמראה שלה מאיים על גברים ופוגע בקשר שלה עם נשים, "אם להיות כנה, אני חושבת שאני מפחידה גברים. הם מאוימים מהנוכחות שלי". אחרי 5 שנים של זוגיות שהגיעו לסופן, וורוניקה מחפשת את האחד ומודה שהמראה שלה פוגע לה בחיי האהבה. "אני כבר מעל לשנה לבד. אשמח להכיר מישהו מיוחד. גברים ממש נלחצים לידי ומתחילים לרעוד כשאני מדברת איתם, שזה נורא מוזר כי אני מאוד נחמדה ואין שום סיבה לפחד ממני. רק הזויים מתחילים איתי - והם מאוד לא מנומסים ומתנהגים באגרסיביות כשאני אומרת להם לא. אני לא מוצאת בחורים נורמלים ואני מתביישת להתחיל איתם בעצמי".

וורוניקה בלאק לפני הניתוחים שהפכו אותה לאנג'לינה ג'ולי. HotSpot Media, אתר רשמי
דומה יותר ללארה קרופט. וורוניקה בלארק בתפקיד הכפילה של/אתר רשמי, HotSpot Media
וורוניקה בלאק לפני הניתוחים שהפכו אותה לאנג'לינה ג'ולי. HotSpot Media, אתר רשמי
"אני לא ציידת גברים. מעולם לא בגדתי או התקרבתי בכלל לגבר נשוי"/אתר רשמי, HotSpot Media

לוורוניקה יש לא פחות מ-658 אלף(!!) עוקבים באינסטגרם, שחלקם לא מצליח להבחין בינה לבין הגברת ג'ולי. "זה קרה בין לילה. פתאום אנשים התחילו לקרוא לי אנג'לינה ג'ולי. פעם אחת קיבלתי פנייה במייל ממישהו שביקש שאבוא להציל את המדינה שלו, כאילו הייתי שגרירת הרצון הטוב של האו"ם".

כפי שכבר ציינו, מה שדחף את וורוניקה לעבור את השינוי הזה היא ההתעללות שחוותה בילדותה מחבריה לכיתה. "הבריונות התחילה כשהייתי בת 8 ונמשכה ממש עד שעזבתי את התיכון בגיל 18", היא מספרת בכאב, "היה לי חזה קטן, שיער מקורזל והייתי שמנמנה. זו הייתה תקופה קשה. מעולם לא הוזמנתי למסיבות, תמיד אמרו לי שאף גבר לא ירצה אותי. אף אחד לא התעניין בי ולא היה לי חבר עד שהייתי בת 18". הרצון להיראות טוב הוביל את וורוניקה להוציא מכיסה 7 אלף ליש"ט עבור הגדלת חזה למידת 32J. כיום היא גם מקפידה על כושר גופני ומנסה לשמור על הנתונים המרשימים שלה. "הדבר העצוב הוא שיש לי מעט חברות. נשים מפחדות שאגנוב להם את הגבר", היא מספרת, "אני לא ציידת גברים. היו לי רק כמה בני זוג ומעולם לא בגדתי או התקרבתי בכלל לגבר נשוי".

את הראיון היא מסיימת בנימה אופטימית. "אל תטעו. אני אוהבת להיות רווקה, אבל אשמח להתמסד ולהקים משפחה יום אחד. אני רק רוצה למצוא את הבראד פיט שלי".

עוד באותו נושא

הבארבי האנושית חושפת גזרה מטרידה ועדיין טוענת שלא עברה ניתוחים

לכתבה המלאה
וורוניקה בלאק לפני הניתוחים שהפכו אותה לאנג'לינה ג'ולי. HotSpot Media, אתר רשמי
כך וורוניקה נראתה לפני הניתוחים בגיל 18. הייתה יפה גם אז/אתר רשמי, HotSpot Media
וורוניקה בלאק לפני הניתוחים שהפכו אותה לאנג'לינה ג'ולי. HotSpot Media, אתר רשמי
וורוניקה בלוק החדש: "גברים מרגישים מאוימים לידי". מעניין למה?/אתר רשמי, HotSpot Media

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully