וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מנהל בכיר ושלושה עובדי האוניברסיטה העברית חשודים בגניבה

במייל שהופץ לכלל עובדי האוניברסיטה נכתב כי הארבעה חשודים בגניבה ממעביד וקבלת דבר במרמה. המשטרה ביצעה חיפוש בבתיהם ובמשרדיהם במוסד האקדמי. ההנהלה: "מבקשים לשתף פעולה עם החקירה"

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
חשד לגניבה ממעביד וקבלת דבר במרמה. האוניברסיטה העברית בירושלים/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנהל בכיר ושלושה עובדי מנהלה באוניברסיטה העברית בירושלים עוכבו לחקירה בחשד לגניבה ממעביד וקבלת דבר במרמה. הבוקר (חמישי) הופץ אימייל לכלל עובדי האוניברסיטה ובו מפורט החשד לפלילים בקרב עובדי המנהלה.

"שלום רב, בעקבות תלונה שהגיעה להנהלת האוניברסיטה על אי-סדרים מנהלתיים שהעלו חשד לפלילים, נפתחה חקירת משטרה", נכתב במייל. "האוניברסיטה סומכת את ידה על משטרת ישראל שתבצע חקירה מקצועית. הבוקר המשטרה הזמינה לחקירה מנהל בכיר וכמה עובדים ביחידה מנהלתית. אנו מאמינים בעובדי האוניברסיטה ביושרם ובמסירותם הרבה לארגון, אולם במקרה שבו מתעוררים חשדות למעשים בלתי תקינים יש לבדוק ולחקור. אנחנו עדיין נמצאים בתהליכי חקירה ראשונית וחפותו של כל אדם עומדת לזכותו כל עוד לא הוכח אחרת. אנו מבקשים לשתף פעולה עם המשטרה במקרים שבהם תהיה פנייה אליכם במסגרת החקירה. אם תהיה פניה אליכם על ידי גורם חיצוני או תקשורתי, אנא הפנו אותם לאגף שיווק ותקשורת דוברת האוניברסיטה".

ממשטרת ירושלים נמסר בתגובה: "ביחידת ההונאה של משטרת ירושלים מתנהלת חקירה שעניינה חשד לגניבה ממעביד וקבלת דבר במרמה על ידי עובדים באוניברסיטה העברית, בעקבות תלונה שהוגשה למשטרה על ידי נציגי האוניברסיטה. הבוקר ביצעו חוקרי ההונאה חיפוש בבתי החשודים ובמשרדיהם באוניברסיטה ועיכבו לחקירה ארבעה עובדי אוניברסיטה החשודים בעבירות אלו. מדובר בראשיתה של חקירה".

בחודשים האחרונים נקשר שמם של עובדים נוספים באוניברסיטה בחשד לפלילים. בחודש שעבר, הרחיקה הנהלת האוניברסיטה מהקמפוס מרצה גמלאי כבן 90 בעקבות תלונה על כך שהטריד מינית סטודנטית. קודם לכן נשלח לנשיא המוסד האקדמי מכתב שבו טענה כי 11 מרצים באוניברסיטה תקפו מינית סטודנטיות והטרידו אותן מילולית באופן קבוע.

לקריאה נוספת:
בית הדין הצבאי קבע: לירן חג'בי יורד לדרגת רב-סרן
עוד 23 נהרגו בתקיפות מצרים בסיני; "צאו למרוד בסיסי הקצב"
האופוזיציה תתמוך? בגין הגיש חוק לאום - בנוסח של יש עתיד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully