וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה חוקרת: מספרה הציעה תספורות מנשים בעירום מלא

6.7.2015 / 10:00

כשלקוחות שיכורים החלו לבקר במרכז לילדים אוטיסטים במוסקבה - המשטרה יצאה לחקור מהיכן הם באים וגילתה שהמספרה הסמוכה פתחה בשירות חדש: תספורות בעירום מלא

metro\cen

המשטרה הרוסית חוקרת מספרה במוסקבה שמציעה שירותים מיניים לגברים: עבור תשלום של כמה אלפי רובלים (כ-300 שקלים) אחת מהעובדות תתפשט ותספר אתכם בעירום, עבור תשלום נוסף תוכלו גם אתם להוריד בגדים ולהצטרף לחגיגה ואם תשלמו עוד יאריכו לכם את ההנאה הביזארית הזאת לשעה נוספת. מה כבר יש לספר בשעה?

המשטרה עלתה על השירותים האסורים שמציעה המספרה לאחר שלקוחותיה השיכורים היו מתבלבלים בכתובת ומגיעים בטעות למרכז לילדים אוטיסטים הנמצא בסמוך למספרה. "אנחנו לא יכולים לתת לילדים לצאת לשחק במגרש המשחקים", סיפרה לודמילה מיכאילובה, מנהלת המרכז לילדים אוטיסטים, "מסתובבים באזור המון גברים שיכורים שמנסים להיכנס לכאן". על פי הדיווח במטרו הבריטי, עוד דבר שגרם למשטרה לחשוד בשירותים הבלתי חוקיים של המספרה היה התור הארוך שהשתרך מחוץ לחנות. כדי לאסוף ראיות, נשלח למקום שוטר סמוי עם מצלמה נסתרת שתיעד את החוויה יוצאת הדופן שציפתה לו בפנים - כפי שתוכלו לראות בסרטון כאן למעלה.

תספורות בעירום. אתר רשמי
מקפחים את הקירחים: המספרה המציעה שירותים בעירום מלא/אתר רשמי

מנהלי המקום מכחישים בתוקף את האשמות שהמספרה מעניקה שירותי זנות - שכן לטענתם ללקוחות לא ניתנת אפשרות לשכב עם העובדות. "ברגע שאתה נכנס פנימה, אתה פוגש בחורה שמציעה לך כוס קפה ומתחילה לפלרטט איתך", סיפר סרגיי וורונוב, אחד הלקוחות המרוצים של המספרה, "הן מכבות את האורות ומציעות לך את השירותים המיוחדים שלהן. ככל שאתה יושב שם יותר זמן - כך אתה משלם יותר".

עוד באותו נושא

דוגמניות יצאו להצטלם בעירום בשלג - ופוטרו מעבודתן

לכתבה המלאה

עוד בנושא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully