וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה | סיפורה של האישה הגוססת שמתחננת: "גלו לי מי אני"

1.7.2015 / 17:11

אישה הלוקה במחלת השכחה אותרה לפני כחודש בקליפורניה. היא לא יודעת איך קוראים לה או מאיפה היא הגיעה. עכשיו היא מבקשת מהרשת - עזרו לי לגלות מי אני. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

בחודש מאי האחרון אותרה אישה כשהיא משוטטת בקליפורניה. מדובר באישה החולה במחלת השכחה, אמנזיה, והיא לא מצליחה להיזכר איך קוראים לה, איפה היא גרה או מי הם בני משפחתה. האישה, שקוראת לעצמה בינתיים סאם, נמצאה על ידי כוחות הכיבוי בקליפורניה והועברה לטיפול בבית החולים. שם גילו הרופאים כי היא חולה בסרטן השחלות בשלב מתקדם, וניתחו אותה כדי להוציא מגופה גידול.

עכשיו, סאם מנסה לפנות לעזרת הרשתות החברתיות כדי לגלות מי היא. יש לה מבטא אוסטרלי שנשמע לפעמים צרפתי, והיא בערך בת 50. מומחים לשפות שניתחו את המבטא שלה אמרו כי ייתכן שהיא מתגוררת או התגוררה במשך תקופה ארוכה באוסטרליה. בנוסף, סאם סיפרה שהיא זוכרת ששחתה בחופים של סידני, קיירנס ופרת' – כולם באוסטרליה – ולכן מתחזקת ההערכה שהיא באמת משם. איך היא הגיעה לקליפורניה? זו תעלומה שעדיין לא פוצחה. בינתיים, הסרטן ממשיך להתפשט בגופה של סאם, והחשש הגדול שלה הוא שהיא לא תצליח לגלות את זהותה לפני שתמות.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully