וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשה 512: זהו העבריין הבכיר שנעצר בחשד לרצח עו"ד חכם

1.7.2015 / 10:02

הותר לפרסום כי אלי אריש הוא העבריין הבכיר מירושלים שנעצר בחשד למעורבות ברצח עו"ד יורם חכם בשנת 2008. מעצרו הוארך בשבעה ימים. ראש ארגון הפשע אסי אבוטבול נעצר בחשד דומה, ובמשטרה צופים מעצרים נוספים

עריכה: גדי וינסטוק

(צפו בדיווח לאולפן וואלה!NEWS)

פרשה 512: אלי אריש הוא העבריין מירושלים שנעצר אתמול (שלישי) בחשד למעורבות ברצח עו"ד יורם חכם בשנת 2008 – כך הותר היום לפרסום. כמו כן, בית משפט השלום בראשון לציון האריך את מעצרו בשבעה ימים, בתום חקירתו בלהב 433. מהמשטרה נמסר כי החקירה המחודשת בראשיתה וצפויים מעצרים נוספים.

ביום שני הותר לפרסום כי גם העבריין אסי אבוטבול חשוד במעורבות ברצח עו"ד חכם. פענוח המקרה התאפשר בתום חקירת היחידה הארצית לחקירת פשיעה חמורה ובינלאומית (יאחב"ל) והיחידה המרכזית (ימ"ר) של משטרת מחוז תל אביב. אבוטבול נעצר ביום ראשון והכחיש את המיוחס לו. בית משפט השלום בראשון לציון הורה להאריך את מעצרו בתשעה ימים.

עוד בוואלה חדשות:
משפחתו של עו"ד חכם: "הופתענו שאסי אבוטבול חשוד ברצח"
האיש שהוביל למעצר אבוטבול בחשד לרצח: עד מדינה מארגון אברג'יל
העבריין אסי אבוטבול חשוד ברצח עו"ד יורם חכם ב-2008

אלי אריש, הארכת מעצר בבית משפט השלום, ראשון לציון, יולי 2015. ניב אהרונסון
אריש בבית המשפט, היום/ניב אהרונסון

לפי החשד, המניע למעשה של אבוטבול לכאורה הוא סכסוך כספי שנגלע בין ראש ארגון הפשיעה לפרקליט. במשטרה טוענים כי אחרי שאבוטבול הורשע בתיק שבו ייצג אותו חכם, הוא דרש מעורך הדין חלק מהסכום שהעביר לו עבור הייצוג המשפטי, אולם האחרון סירב.

הרצח של חכם אירע ב-11 ביוני 2008. מטען רב-עוצמה שהוצמד לג'יפ שלו התפוצץ בעת נסיעה באור יום ברחוב יגאל אלון בלב תל אביב. חכם, בן 53, גרוש ואב לארבע בנות, מת במקום כתוצאה מהפיצוץ. מיד לאחר האירוע הוטל צו איסור פרסום גורף על חקירת הפרשה, שחלקים ראשונים מפרטיה הותרו לפרסום אתמול.

הארכת מעצר לאסי אבוטבול, בית משפט השלום ראשון לציון, מאי 2015. מגד גוזני
אסי אבוטבול בבית המשפט, השבוע/מגד גוזני
פיצוץ מכונית העו"ד בתל אביב. ניר לנדאו, מערכת וואלה!
זירת הרצח של עו"ד חכם ב-2008/ניר לנדאו, מערכת וואלה!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully