וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תלונה: עורכת דין מאזור חיפה מדגמנת בעירום באתר פורנו

30.6.2015 / 16:56

ללשכת עורכי הדין במחוז חיפה הוגשה תלונה נגד עורכת הדין בגין "ביזוי המקצוע". לפי התלונה, שאליה צורפו תמונות וסרטון, מדובר בעבירה אתית. ועדת האתיקה: מחכים לתגובתה שעשויה לשנות את התמונה

עורכת דין, יוני 2015. ShutterStock
לא ברור מועד הצילום והפרסום באתר/ShutterStock

ללשכת עורכי הדין במחוז חיפה הוגשה לאחרונה תלונה נגד עורכת דין מאזור חיפה בגין ביזוי המקצוע משום שהיא מדגמנת, לכאורה, בעירום באתר פורנו. על פי התלונה, שאליה צורפו קישורים לאתר האינטרנט המדובר, כמו גם תמונות וסרטון וידאו, עורכת הדין לא מסתפקת בעבודתה המשפטית ולצידה היא עוסקת גם בדוגמנות עירום באתר הפורנו שנקרא "scoreland". באתר מופיעה עורכת הדין בשם במה.

על פי התלונה, מדובר בעבירה אתית על פי חוקי לשכת עורכי הדין, שלפיהם נאסר על עורך דין לעבוד בעבודה נוספת שאינה בתחום המשפט, לא כל שכן בעיסוק מסוג פורנו. יש לציין כי לא ברור מועד הצילום והפרסום באתר. כמו כן, אם עורכת הדין דגמנה לאתר בטרם החלה לעבוד כעורכת דין, הרי שככל הנראה לא מדובר בעבירה אתית.

עו"ד טל אבריאל, ראש ועדת האתיקה של לשכת עורכי הדין בחיפה, אמר: "התלונה התקבלה לאחרונה והטיפול בה מצוי בשלבים ראשוניים". לדבריו, תגובת עורכת הדין לתלונה טרם התקבלה "וייתכן שיש בה לשנות את התמונה המצטיירת לכאורה".

עו"ד אבריאל הוסיף כי במידה ויתברר שהחשדות נכונים, ועדת האתיקה תידרש להחליט אם מדובר בהתנהגות המאפשרת בד בבד להחזיק ברישיון עו"ד או לא. "אם נסבור שלא, הדרך העומדת בפני הוועדה הינה הגשת קובלנה משמעתית לבית הדין המשמעתי במחוז, שהוא בעל סמכויות ההרשעה והענישה".

עוד בוואלה!NEWS:
מתווה הגז נחשף: המדינה תמנע פתיחת התחרות בעשור הקרוב
תיעוד: קטטה המונית בין עובדי קניון עזריאלי לטרנסג'נדריות
רבנים בצפת הרחיקו רב מוכר בשל "מעשים מיניים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully