וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: זוכה מרצח אחרי 30 שנה בכלא - ומת אחרי שנה מסרטן

30.6.2015 / 14:30

גלן פורד הורשע ברצח שלא ביצע ונידון לעונש מוות. אחרי 30 שנה בתא הנידונים למוות, הוא זוכה ושוחרר. השבוע, לאחר שנה בלבד, הוא מת מסרטן הריאות. צפו בסיפור על האיש שהמזל לא האיר לו פנים. סיפור בדקה - הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

ב-1984 הורשע גלן פורד ברצח של תכשיטן בלואיזיאנה, רצח שהוא כלל לא ביצע. חבר מושבעים לבן שלח אותו לתא הנידונים למוות, שם הוא העביר 30 שנים, והפך לאסיר הכי ותיק בתא הנידונים למוות. לפני שנה, המזל האיר לו פנים וראיות חדשות שצצו אל פני השטח זיכו אותו מהרצח, והוא יצא סוף סוף לחופשי.

אחרי העוול הנוראי שנגרם לו הוא תבע מבית המשפט לפצות אותו על הזמן שבילה ללא סיבה בכלא, אבל השופטים קבעו שהוא אמנם לא הורשע ברצח, אבל ביצע פשעים אחרים וסירבו לאפשר לו את הפיצויים.

פורד יצא מהכלא אדם חסר כל, בלי שום עזרה וגם חולה. כשהוא יצא מהכלא, הוא נאלץ גם להתמודד עם מחלת סרטן הריאות. השבוע, שנה בלבד לאחר ששוחרר, הוא מת מהמחלה. כנראה שהצדק הגיע מאוחר מידי.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully