וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לראשונה: לוחמי דאעש ערפו את ראשיהן של שתי נשים בסוריה

על פי הדיווח של הארגון הסורי לזכויות אדם, הנשים הוצאו להורג יחד עם בני זוגן לאחר שהואשמו ב"כישוף". בשנה האחרונה, 1,800 אזרחים הוצאו להורג על ידי הארגון. "הפעם הראשונה שתיעדנו מקרה כזה של הרג נשים"

צילום מסך

(תיעוד: לוחמי דאעש מוציאים להורג שבויים בהטבעה)

ארגון "המדינה האיסלאמית" (דאעש) ערף את ראשן של שתי נשים סוריות שהואשמו ב"כישוף" – כך נמסר היום (שלישי) מהארגון הסורי לזכויות אדם, המנטר אחר הלחימה במדינה, לסוכנות הידיעות הצרפתית. על פי הדיווח, מדובר במקרה הראשון של עריפת ראשי נשים בידי הארגון, מאז שהשתלט על אזורים נרחבים בסוריה ובעיראק בחודשים האחרונים.

מנהל הארגון הסורי, ראמי עבד א-רחמן, מסר כי "לוחמי 'המדינה האיסלאמית' הוציאו להורג שתי נשים במחוז דיר א-זור באמצעות עריפת ראשיהן. זו הפעם הראשונה שתיעדנו מקרה כזה של הרג נשים בידי הארגון". לדבריו, הנשים הוצאו להורג יחד עם בני זוגם ביום ראשון וביום שני.

עוד בוואלה חדשות:
שנה ל"מדינה האיסלאמית": האתגרים שעומדים בפני העולם החופשי
אחרי 200 הרוגים: הכורדים הדפו שוב את דאעש מכובאני
הטבעה המונית והוצאה להורג ב-RPG: דאעש פרסם סרטון מחריד חדש

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
מקרה עריפת הראשים הראשון. נשים עיראקיות שהוצאו להורג על ידי דאעש בחודש דצמבר/מערכת וואלה!, צילום מסך

מנתוני הארגון הסורי לזכויות אדם עולה כי עד כה, "המדינה האיסלאמית" הוציאה להורג 3,000 בני אדם בשנה האחרונה, מאז הוכרזה החליפות האיסלאמית בשטחים שבשליטתה. על פי הנתונים, כ-1,800 בני אדם מתוך אלה שהוצאו להורג על ידי דאעש הם אזרחים, ובהם 74 ילדים.

בחודש דצמבר האחרון, דאעש הוציא להורג כ-150 נשים, בהן נשים הרות, משום שסירבו להינשא ללוחמיו במערב עיראק. על פי הודעת המשרד לזכויות אדם בבגדאד, הטבח אירע בכמה מוקדים בעיר פלוג'ה שבמחוז אנבאר. הגופות הושלכו לקבר אחים באחת משכונות העיר.

"הנשים הוצאו להורג בפלוג'ה אחרי שסירבו לנישואי ג'יהאד", נמסר בהודעת המשרד. "בנוסף, משפחות רבות אולצו לעזוב את העיירה אל-וואפא בצפון המחוז, אחרי שמאות תושבים קיבלו איומים על חייהם". עוד נאמר בהודעת המשרד כי ילדים רבים מתו במהלך המנוסה של המשפחות לאזורי המדבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully