וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוחה וחשוב: פין עצום משפריץ על אנשים ברחוב - כקמפיין למין בטוח

3.1.2018 / 11:02

סטודנט צעיר הגה קמפיין מטריד במיוחד כדי להעלות את המודעות לסכנות הטמונות במין לא בטוח. למרבה הצער, הדרך להפיץ את הבשורה הייתה מגעילה למדי

קמפיין למין בטוח - פין ענק משפריץ על עוברי אורח/עריכה: יוסי אלטר

משרדי בריאות ברחבי העולם וחברות המשווקות אמצעי מניעה משקיעים מאמצים רבים בהסברה ועידוד של מין בטוח. סטודנט צעיר מנורבגיה החליט לקחת את הנושא הרציני צעד אחד רחוק מדי, ופצח בקמפיין מטריד במיוחד: גבר המחופש לפין עצום הפתיע צעירים כאשר התגנב לעברם, והשפריץ קונפטי צהוב לכל עבר. לאחר מכן מופיעה הכתובת "Tiss Kan Overraske" שזה בנורבגית "בולבול יכול להפתיע".

פיליפ ואן אק, סטודנט בן 19, נבחר על ידי עמותה העוסקת בחינוך מיני בעיר סנדפיורד הנורבגית, ללבוש תחפושת של פין ענק ולהשפריץ קצת הבנה בצעירים מקומיים. על אף שצעירים רבים נפגעו מהקמפיין המטופש, הפרזנטור דווקא התלהב. "חשבתי שמדובר ברעיון גאוני ומצחיק מאוד. הצילומים היו מהנים, ותושבים רבים ביקשו לעשות איתי סלפי או לגעת בי", סיפר פיליפ בריאיון ל"מירור".

עוד ב"אסור לפספס"
"בלי קונדום": אלה המדינות שמעודדות את התושבים לעשות סקס
הנשיקות שגרמו לשבץ וחירשות: פציעות האהבה והסקס הכי מוזרות בעולם

הרעיון לקמפיין עלה אחרי שנתונים סטטיסטיים חשפו כי בכל שנה 23,000 צעירים נורבגים נדבקים בכלמידיה. למרות נתוני ההידבקות הגבוהים, רק חלק קטן מהצעירים הנורבגים לא משתמשים בקונדומים. פרניל ברג, שעובדת במשרד הפרסום שהגה את רעיון הפין הענק, אמרה ש"סקס צריך להיות מהנה, מרגש וקצת מלוכלך. בדיוק ככה רצינו שהקמפיין שלנו יראה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully