וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה: מה גרם ליותר מ-1,000 אנשים לחלות אחרי השתתפות במרוץ בוץ?

1.7.2015 / 9:42

בשבוע שעבר התקיים בניס שבריביירה הצרפתית יום הבוץ, שכלל מירוץ מכשולים קשה במיוחד ועמוס, איך לא, בבוץ. מתוך 8,000 משתתפים, יותר מ-1,000 נדבקו בחיידק מסתורי. מה קרה שם?

THE mud day

לא רבים יודעים זאת, אבל ה-29 ביוני הוא יום הבוץ הבינלאומי. זה היום היחיד בשנה בו בוץ מפסיק להיות מטרד, והופך לחומר מופלא שמחבר מבוגרים, ילדים וקשישים בלי קשר לדת, גזע ומין. מדינות רבות חוגגת את היום במירוצי בוץ, מסיבות בוץ ומסלולי מכשולים עמוסים בבוץ. גם בצרפת ציינו את היום החגיגי, ו-8,000 מבלים נלהבים הגיעו לעיר ניס כדי להשתתף במירוץ בוץ.

יום הבוץ בצרפת. פייסבוק, צילום מסך
נראה כיף?/צילום מסך, פייסבוק

יום למחרת מירוץ המכשולים דיווחו מספר משתתפים שהם סובלים מחום גבוה, הקאות ושלשולים. נכון לכתיבת שורות אלה, דיווחו כבר יותר מ-1,000 משתתפים על סימפטומים דומים, וכעת אין ספק: משהו בבוץ הדביק את כולם בוירוס לא ידידותי.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
יום הבוץ בצרפת. צילום מסך
נראה לנו שהיא לא תחזור לשם בשנה הבאה.../צילום מסך

מארגני המירוץ כתבו באתר האינטרנט שלהם כי לא יחסכו במאמצים למצוא את החיידק שאחראי לתופעות, אולם ישנן השערות שמקורו בצואת בעלי חיים שעורבבה בבוץ. מספר משתתפים העירו כבר במהלך היום החגיגי שהם מריחים צואת סוסים, אולם איש לא ייחס לכך חשיבות. אולי זאת ההזדמנות להחליף את הנושא של היום. למען השם, אתם שם בצרפת, מה רע ביום הקרואסון?

יום הבוץ בצרפת. פייסבוק, צילום מסך
יום הבוץ בצרפת/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully