וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: חלקת אדמה כמעט בגודל בריטניה עומדת למכירה

29.6.2015 / 15:42

קבוצת שטחים עצומה בערבות אוסטרליה עומדת כעת למכירה. המחיר ההתחלתי - 350 מיליון דולר. מה עוד יש שם חוץ מאדמה? סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

חלקת האדמה הפרטית הגדולה ביותר בעולם כולו עומדת למכירה. מדובר בעשר חלקות אדמה בערבות אוסטרליה ששטחן הכולל הוא 23 אלף קילומטרים רבועים, או בערך בגודל של שלושת רבעי בריטניה. השטחים היו שייכים במשך כמעט 100 שנים למשפחת קידמן. סר סידני קידמן, אב המשפחה, היה עני מרוד שהפך עם השנים לאחד ממגדלי הבקר הגדולים באוסטרליה ומשפחתו מחזיקה ב-98% מהשטח, שכולל גם עדרי בקר ו-150 אנשי צוות שמטפלים בהם.

עכשיו בני המשפחה רוצים למכור, אז אם אתם מעוניינים, תוודאו שיש לכם בעובר ושב "רק" 350 מיליון דולר, המחיר ההתחלתי של קבוצת השטחים, וכדאי גם שתפנו זמן בלו"ז, כי לבדוק את הנכסים מקרוב ייקח לכם בערך שבוע של טיסות.

לשטחים יש כבר כמה קונים פוטנציאליים מסין, מאוסטרליה ומארה"ב, אז כדאי שתזדרזו אם אתם רוצים את הטייטל בעלי השטח הפרטי הגדול ביותר בעולם.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully