וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד נדיר: מבריחי סמים פורקים סחורה על חוף ים הומה אדם

1.7.2015 / 10:37

הרוחצים בחוף בים בדרום ספרד נדהמו כאשר אל החוף הגיעה דוגית עליה היו מבריחי סמים שהחלו לפרוק סחורה לעיני כל. "אין מצב שהם עושים את זה בשש אחר הצהריים", נדהם אחד מעדי הראיה

צילום מסך

עונת הרחצה הגיעה, והחופים עמוסים בבני אדם שלוקחים פסק זמן מהשגרה המעייפת. לפתע דוגית עולה על החוף ועוצרת ממש בין זוג שמשחק מטקות וילדים שבונים ארמונות בחול. מהדוגית יורדים סוחרי סמים שמתחילים לפרוק סחורה לעיני קהל הרוחצים ההמום. תסריט מופרך? לא אם אתם גרים בספרד, שם אירע מקרה בדיוק כזה לפני מספר ימים.

עדי ראייה לאירוע תיעדו אותו במצלמות הסמארטפונים שלהם. בצילומים שלהם ניתן לראות את הדוגית ואפילו לשמוע מבלה אחד המום ברקע. "אין מצב..הם עושים את זה בשש אחר הצהריים מול כולם! אין מצב!". האירוע החריג תועד בחוף טונלרו אשר ממוקם בדרום ספרד ועל פי המשטרה המקומית, אף אחד מהסוחרים לא נעצר וגם הסמים לא אותרו.

על פי הדיווח של VICE, מהמשמר האזרחי שהיה אחראי על החוף נמסר כי "ההברחה לא הצליחה בגלל טיפול לקוי של המשמר האזרחי, אלא בגלל שאנחנו נמצאים במצוקת כוח אדם ומשאבים. אנחנו מרגישים חסרי אונים". חואן אנטוניו דלגדו, שעובד במשמר האזרחי, סיפר כי במקום פועלות בין 50 ל-60 קבוצות מאפיה שונות. עכשיו ברור למה קשה לעמוד בקצב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully