וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיליונר בן 16 מציע לאנשים כסף לשתות את השתן שלו ולהתפשט מול המצלמה

30.6.2015 / 9:48

גרישה ממורין הוא פרחח בן 16 ונכדו של איל הון רוסי. את הכסף שלו הוא מנצל בדרך נלוזה במיוחד: הוא נוהג לגשת לזרים ברחוב, ולהציע להם לבצע דברים דוחים עבור כסף, מחשיפת שדיים ועד שתיית שתן. למרבה הפלא, רובם מסכימים

יוטיוב

אחד השילובים המסוכנים ביותר בעולם הוא בני נוער וכסף. לא כאלה שעשו את הונם בעבודה קיץ ברשת מזון מהיר, אלא ילדי עשירים מפונקים שנוהגים לנצל את הונם רק כדי להתרברב. אחד כזה, ואולי הגרוע ביותר, הוא גרישה ממורין, נכדו של הביליונר הרוסי איגור נקלודוב. גרישה הצעיר, בן 16 בלבד, סיגל לעצמו תחביב דוחה במיוחד: הוא ניגש לזרים ברחוב, מציע להם כסף כדי שיעשו משהו מגעיל, מתעד את המעשה ומעלה לרשת.

את אחד הסרטונים שלו פותח גרישה במשפט "היום אבדוק איזה דברים מטורפים נשים יעשו בשביל כסף". מיד לאחר מכן הוא ניגש לבחורה נאה ואומר "האם תראי לי את השדיים שלך תמורת כסף מזומן? זה לא קשה, את רק צריכה להרים את החולצה ולחשוף אותם בפניי". במקרה אחר הוא שילם לזרות כדי שיתמזמזו עמו תמורת 120 דולרים.

סרטוני ההשפלה של מישה ממורין. יוטיוב, צילום מסך
שילם לזרות כדי שיתמזמזו עמו תמורת 120 דולרים/צילום מסך, יוטיוב

בסרטון אחרששבר שיאי גועל והוסר מיוטיוב ניגש גרישה לגברים ונשים, והציע להם לשתות את השתן שלו תמורת אותו סכום. בעוד גבר אחד הסכים להשפיל עצמו ולשתות את השתן, גבר אחר היכה את גרישה נמרצות. אולי ככה הוא ילמד.

עוד באותו נושא

סקס, סמים, דוגמניות וטווסים: הצצה נדירה לאחוזת הפלייבוי האוסטרלי

לכתבה המלאה
סרטוני ההשפלה של מישה ממורין. יוטיוב, צילום מסך
זה היה צפוי שזה יקרה מתישהו - מישה חוטף אגרוף בפרצוף/צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully