וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפור בדקה: אושר לאישה דכאונית לעבור המתת חסד

28.6.2015 / 14:55

רופאים בבלגיה אישרו לאחרונה לאישה הסובלת ממחשבות אובדניות לעבור המתת חסד. אחרי שבמדינה אישרו גם לילדים חולים לעבור את התהליך, תוהים בבלגיה, היכן עובר הגבול? סיפור בדקה – הסיפורים הכי מעניינים

מערכת וואלה!

בלגיה הפכה כבר מזמן לאחת המדינות הליברליות ביותר בעולם בכל מה שקשור להמתות חסד. השיא אולי היה בינואר האחרון כשהפרלמנט המקומי אישר המתת חסד לילדים החולים במחלות סופניות. בסוף השבוע אישרו רופאים לבצע המתת חסד לצעירה בשם לורה, שסובלת ממחשבות אובדניות. שימו לב: היא לא חולה במחלה סופנית או סובלת מכאב פיזי. מדובר בבחורה בת 24, שמאושפזת כבר כמה שנים במוסד פסיכיאטרי בגלל שהיא רוצה להתאבד. איך זה מרגיש אתם תוהים? זה מה שהיא מספרת: "המוות אינו מרגיש לי כבחירה. ניסיתי להתאבד כמה פעמים, אבל יש מי שצריך אותי ואני לא רוצה לפגוע באיש. זה מה שתמיד עצר אותי".

אביה של לורה כבר שנים לא בתמונה והיא גדלה אצל סבא וסבתא שלה. שניהם וגם אימא שלה מתנגדים להחלטה, אבל לורה? היא כבר מתכננת את ההלוויה.

הסיפור הצית מחדש את הדיון בבלגיה, כאשר המתנגדים מצטטים דוח שהראה שאחת מכל שישים המתות חסד נעשית בניגוד לרצונו של החולה. בשנה האחרונה עלו מספר המתות החסד במדינה ב-27%. ומה אתם חושבים? צריך לאפשר ללורה המתת חסד? כתבו לנו בתגובות.

מהו סיפור בדקה?

יש הרבה דרכים לספר סיפור, אבל סיפור טוב באמת אפשר, אפילו רצוי, לספר בכמה שפחות מילים. אנחנו בוואלה!NEWS מביאים לכם את הסיפורים הכי מעניינים של היום, עם חומרי הווידאו המעניינים והמסעירים ביותר, בלי להכביר יותר מדי במילים. אז זכרו, צוות וואלה!NEWS לשירותכם תמיד (אבל רק לדקה, כן?).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully