וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס כספי למי שיזהה צעירה שהכתה באכזריות אמא עם תינוק

25.6.2015 / 13:26

בסרטון מזעזע תועדה צעירה שמכה בברוטליות צעירה אחרת, למרות שזו מחזיקה בידייה פעוט - שנפל לרצפה והחל לבכות בהיסטריה. לא ידוע היכן צולם הסרטון ומי מעורב בו, ולכן מציע אתר אחד 1,000 דולרים למסור מידע שיעזור לבצע מעצרים. זהירות: קשה לצפייה

צילום חובבים פייסבוק

כבר יצא לנו לראות לא מעט סרטונים של קטטות שהפכו לוויראליות, אבל נדמה שהפעם נשבר שיא חדש – בסרטון שפורסם ביום שלישי ברשתות החברתיות בארה"ב ביום נראית צעירה שמחזיקה פעוט בזרועותיה כשהיא מותקפת ומוכה באכזריות על ידי צעירה אחרת. מכיוון שכמעט ולא ידוע דבר על המעורבים בסרטון החולני החליטו באתר אחד להציע פרס כספי של 1,000 דולר עבור מי שיעביר לידיהם מידע על התוקפת, בכדי להסגירה למשטרה.

בסרטון נראות שתי נשים צעירות עומדות מול צעירה שיושבת על ספסל ומחזיקה בידיה פעוט ודורשות ממנה לקום, ככל הנראה בכדי שיוכלו להתקוטט איתה. הצעירה שמחזיקה את הפעוט מסרבת לקום, והבחור שמצלם את הסרטון נשמע אומר: "היא מחזיקה את התינוק הזה כדי שלא יקרעו לה את התחת". בשלב הזה, לאחת מהצעירות שעומדות נמאס לחכות והיא מושכת אותה בחוזקה בשיערה, גוררת אותה לרצפה ועל הדרך כמובן גם מפילה לקרקע את הפעוט – שנשמע צורח בבהלה ובוכה בהיסטריה.

בשלב הזה, התוקפת האלמונית נראית מכה בברוטליות את הקורבן – היא בועטת בה ומכה אותה באגרופים, תוך שהיא לא מפסיקה למשוך בשיערה. איש מהעומדים מסביב לא מנסה להפריע לה, ואחד מהם אף נראה רוקד בהנאה במהלך התקיפה.

הסיבה לתקיפה אינה ידועה, כמו גם מתי ואיפה היא צולמה. המחסור הזה במידע גרם לאנשים בבלוג The Last Refuge
להציע פרס כספי של 1,000 דולרים למי שיעביר מידע שיאפשר לזהות את התוקפת או את אחד מהמעורבים בתקרית, בכדי להעביר את פרטיהם לידי רשויות החוק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully